بعدازظهر امروز، زمان مناسبی برای بازگشت از سفر نیست

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا، گفت: هموطنان بهتر است بعدازظهر جمعه را برای بازگشت انتخاب نکنند و برگشت خود به استان تهران را به روزهای آتی موکول کنند.

به گزارش ایمنا، سرهنگ عین الله جهانی، اظهار کرد: با توجه به اعلام قبلی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در خصوص عدم مسافرت غیر ضرور در شرایط کرونایی فعلی، متأسفانه شاهد حجم ترافیک سنگین در جاده‌ها خصوصاً جاده‌های شمالی کشور هستیم.

وی افزود: با توجه به اینکه پلیس راهور ناجا قصد یکطرفه کردن جاده‌ها را ندارد، بنابراین به طور طبیعی ترافیک سنگینی را با توجه به شرایط بارندگی در استان‌های شمالی در مسیر بازگشت هموطنان خواهیم داشت.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد: به جهت اینکه هموطنان عزیزمان ساعت‌ها در ترافیک محورهای شمالی نمانند، بهتر است بعدازظهر امروز را برای بازگشت انتخاب نکنند و برگشت خود به استان‌های البرز و تهران را به روزهای آتی موکول کنند.

وی از همه رانندگان وسایل نقلیه درخواست کرد که در هنگام بازگشت، تمامی قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و خدای ناکرده با بی صبری موجبات حوادث ناگوار را برای خود و دیگران رقم نزنند.

کد خبر 448865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.