فریبا: فکری، باید با مدیرسالاری و بازیکن سالاری مبارزه کند

بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به خصوصیات سرمربی جدید این تیم گفت: شاخصه اصلی «محمود فکری» در مربیگری نظم است که در دوران بازی او نیز دیده می‌شد.

به گزارش ایمنا، بهتاش فریبا با اشاره به حواشی چند روز اخیر باشگاه استقلال گفت: هواداران در یک بازی مدیریتی گرفتار شدند. همه مطمئن بودند که استراماچونی به ایران نخواهد آمد ولی برخی تاکید به بازگت او داشتند.

وی ادامه داد: بعد از استراماچونی نام «الکساندر نوری»  را مطرح کردند و قضیه استقلال به درازا کشید. اگر بر روی مربیان وطنی سرمایه‌گذاری می‌شد بدون شک استقلال اکنون شرایط بهتری داشت و نتایج این تیم نیز تحت تاثیر قرار نمی‌گرفت. انتخاب گزینه داخلی باید پیش از این صورت می گرفت.

بازیکنان سال های دور تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به انتخاب محمود فکری به عنوان سرمربی تیم افزود: نابسامانی مدیریتی استقلال و هواداران آن را به بازی گرفت  و این انتخاب باید زودتر انجام می‌شد. اگر بخواهم از دید شخصی به انتخاب فکری نگاه کنم باید گفت او بسیار منظم و نسبت به استقلال غیرتی است.

وی تاکید کرد: در زمانی که من مربی او بودم نظم سرلوحه کار فکری بود و هر جایی که مربیگری کرده است تیمش نظم مثال زدنی داشته است. 

فریبا در ادامه با اشاره به توانایی‌های این مربی تاکید کرد: توانایی فنی یک بخش از کار مربیگری است و بخش دیگر آن به نظم بازخواهد گشت اگر محمود فکری بتواند نظم مورد نظر خود را بر تیم حاکم کند بی‌تردید موفق خواهد شد.

وی ادامه داد: او باید با مدیر سالاری و بازیکن سالاری در تیم مبارزه کند تا موفق باشد. فکری یک ویژگی خوب دیگر دارد و آن احترام به پیشکسوتان است. 

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: اینکه بخواهیم از اکنون دنبال قضاوت درباره ورود فکری به استقلال باشیم کار درستی نیست باید به این مربی زمان داده شود. او با کمک صمد مرفاوی و حنیف عمران زاده می‌تواند تیم را در مسیر موفقیت قرار دهد. البته مسوولان باشگاه استقلال باید به او کمک کنند زیرا اگر پنجره نقل و انتقالات باز نشود امکان استفاده از بازیکنان جدید وجود ندارد. 

منبع: ایرنا

کد خبر 448795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.