آسفالت ۴۲ هزار مترمربع از معابر شهری تالش

شهردار تالش گفت: از بهمن‌ماه سال ۱۳۹۷ تاکنون حدود ۴۲ هزار مترمربع از معابر شهری با اختصاص ۲۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال لکه‌گیری و آسفالت شده است.

شهرام غنی‌زاده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در این طرح، خیابان‌های شهید افرازی و انشعابات، کرگانرود و انشعابات، شهید میرزایی، مسیر دسترسی معلولان، شبستان و قسمتی از خیابان قرقاول، ۲۰ متری جمهوری اسلامی، شهید بهشتی، بهارستان، شهدای محراب، ورودی هفت تیر، شهید پورقربان، شهید فهمیده، انشعابات شهید نواب صفوی، شهید احمدی، کوچه قوامی، شهید ییلاقی، نیلوفر و بلوار پاییزان در حدود ۴۲ هزار متر مربع و به ارزش ۲۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال لکه‌گیری و آسفالت شده است.

وی افزود: از بهمن‌ماه سال ۱۳۹۷ تاکنون، از ۹ هزار و ۷۰۰ متر از معابر شهری از جمله بلوار پاییزان بوسیله ورتکن آسفالت برداشت شده و ۹۰۰ متر از معابر جدول‌گذاری شده است.

شهردار تالش ادامه داد: در همین مدت سه هزار و ۵۰۰ مترمربع از کوچه‌های قرقاول، انتفاضه، خیابان پوراحمدی و احمدی تی تک، ۲۰ هزار مترمربع از کوچه یاس در هره دشت، ۱۲۰ متر از کف رودخانه نوحه کران و ۱۴۳ متر کانیووگذاری وسط خیابان مسکران و یکصد متر از خیابان انقلاب بتن‌ریزی شده است.

غنی‌زاده عنوان کرد: ۶۵ متر از مساحت پارک محله‌ای سید نیکی موزائیک فرش و جدول‌گذاری شده و "پارک فضا مکث" در خیابان شهید افرازی، سید نیکی، تأمین اجتماعی و همچنین ۷۸ مترمربع دیواره در دو طرف پارک کرگانرود با اختصاص یک میلیارد ریال اجرا شده است.

وی خاطرنشان کرد: در همین مدت، چهار المان جهت زیباسازی سیمای شهری تهیه شده و در جداره دبستان سمیه و پارک قدس و دو محل دیگر به مناسبت فرارسیدن نوروز نصب شده است.

به گزارش ایمنا، شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و چهار بخش مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود است که در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد. مرکز آن شهر هشتپر و در حدود ۵۴ هزار و ۱۷۸ نفر جمعیت دارد.

کد خبر 448790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.