دزدی از خانه‌ رونالدو؛ میر اسماعیلی کرونا گرفت

از مثبت شدن تست کرونای رئیس فدراسیون جودو و دزدی از خانه رونالدو تا کاندیداتوری یک نظامی برای مدیریت استقلال و درخواست عربستان برای میزبانی بازی‌های آسیایی، بخشی از مهم ترین خیرهای ورزشی جهان در هفته گذشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا مهم‌ترین خبرهای ورزشی جهان در هفته‌ای که گذشت به شرح زیر است:

* باشگاه بارسلونا اعلام کرد، تست کرونای سرمربی و مربی تیم بسکتبال این باشگاه مثبت شده است. همچنین مبتلا شدن یکی از بازیکنان تیم بسکتبال "کاناریا" باعث شد تا دیدار این تیم با رئال مادرید لغو شود.

* یحیی گل محمدی که پرسپولیس را به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسانده است، به عنوان بهترین مربی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ در منطقه غرب انتخاب شد.

* امیر سرتیپ محمدحسن نامی جدیدترین گزینه برای مدیرعاملی باشگاه استقلال است. نامی که سابقه حضور در وزارت ارتباطات، معاونت وزارت دفاع، ریاست سازمان جغرافیایی و چندین پست در حوزه ارتش را داشته است شانس زیادی برای تصدی مدیرعاملی استقلال دارد.

* مسابقات دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور در بخش زنان با حضور ۱۷ تیم و بیش از ۲۵۰ ورزشکار برگزار شد و در پایان مرحله نهایی در مجموع سه مرحله تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با ۷۰۴ امتیاز قهرمان و دانشگاه آزاد اسلامی با ۶۱۵ امتیاز نایب قهرمان شدند.

* نازنین ملایی ملی پوش قایقرانی کشورمان گفت: هدفمان در مسابقات قایقرانی قهرمانی کشور شکستن رکوردهای ثبت شده بود که توانستیم آن را عملی کنیم.

* با اعلام شاهزاده عبدالعزیز الفیصل وزیر ورزش عربستان، این کشور درخواست رسمی خود مبنی بر میزبانی بازی‌های آسیایی ۲۰۳۰ را به شورای المپیک آسیا ارسال کرد.

* محسن کرمیان ملی پوش هندبال کشورمان لژیونر شد. کرمیان بازیکن کرمانشاهی هندبال کشورمان با عقد قرارداد دو ساله به تیم "آر کی بجیلوار" کرواسی پیوست.

* مهرداد لطفی مربی فصل گذشته تیم فوتسال مقاومت البرز پس از توافق با مسئولان این باشگاه قراردادش را برای یک فصل دیگر تمدید کرد.

* باشگاه فنرباغچه ترکیه رسماً با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال این کشور انتقال اللهیار صیادمنش، مهاجم ایرانی اش به تیم زوریا اوکراین را اعلام کرد.

* مجله فرانس فوتبال قصد دارد رویایی‌ترین تیم تاریخ دنیای فوتبال را انتخاب کند. مراسم انتخاب این تیم، به جای مراسم برترین فوتبالیست‌های سال ۲۰۲۰ برگزار خواهد شد.

* حامد حدادی ملی پوش بسکتبال ایران این فصل نیز در لیگ چین (CBA) فعالیت خود را ادامه خواهد داد. او در چند روز گذشته قرارداد خود با تیم سیچوان را نهایی کرد. حدادی پیش از این نیز در این تیم حضور داشته است. سنتر تیم ملی بسکتبال کشورمان فصل گذشته برای نانجینگ به میدان رفت.

* پس از اینکه محمود فکری به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال انتخاب شد قرار است دستیاران سرمربی آبی‌ها هم که پیش از این در نساجی مازندران حضور داشتند به کادر آبی‌ها اضافه شوند. صمد مرفاوی، سیروس دین‌محمدی، حنیف عمران‌زاده، مسعود ابطحی و آرش برهانی طبق درخواست فکری در کادر فنی او در استقلال حضور خواهند داشت.

* تورج ملک محمدی، رئیس کمیته پزشکی فدراسیون جودو گفت: آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو به دلیل تنگی نفس به بیمارستان شهید مدرس مراجعه کرد. نتیجه آزمایش وی نشان می‌دهد به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده است.

* جلسه کمیته فنی فدراسیون کبدی با حضور رئیس، نواب رئیس و دبیر فدراسیون برگزار شد و در نهایت کمیته فنی پس از بررسی‌های لازم در جلسات اخیر، نیمکت هدایت تیم ملی کبدی ساحلی مردان را به محمد شعبانی سپرد.

* با اعلام معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان مجمع انتخاباتی فدراسیون شطرنج در روز سه‌شنبه مورخ ۹۹/۰۸/۰۶ در محل آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود.

* محمدرضا خلعتبری مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال شهرخودرو با امضای قراردادی به جمع سپاهانی‌ها اضافه شد. قرارداد وی با سپاهان یک ساله است.

* در حالی که کریستیانو رونالدو برای همراهی تیم ملی پرتغال در دیدار دوستانه مقابل اسپانیا در اردوی تدارکاتی حضور داشت، سارقان به منزل او در شهر مادیرا دستبرد زدند.

* تیم ملی فوتبال ایران پس از حواشی ویلموتس و با هدایت اسکوچیچ، در اولین دیدار تدارکاتی نود مقابل تیم ملی فوتبال ازبکستان با نتیجه ۲-۱ پیروز شد.

کد خبر 448789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.