آخرین صحبت کنعانی زادگان در مورد طلبش از استقلال

مدافع پرسپولیس و تیم ملی می‌گوید اگر استقلالی‌ها طلبش را واریز کرده باشند، دیگر نیازی به رضایت او ندارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، باشگاه استقلال روزهای دشواری را سپری می‌کند در حالی که هنوز مدیرعامل جدیدی برای این باشگاه تهران، معرفی نشده است، آن‌ها به دنبال صدور مجوز حرفه‌ای خود برای حضور در فصل آینده لیگ آسیا هستند. آن‌ها باید مطالبات بسیاری از بازیکنان و مربیان قبلی داخلی و خارجی خود را تا روز گذشته پرداخت می‌کردند تا بدون بدهی رضایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، به رقابت‌های لیگ قهرمانان پا بگذارند.

یکی از طلب‌کاران آبی‌پوشان، حسین کنعانی‌زادگان مهاجم فعلی پرسپولیس است که چیزی در حدود ۴۷۰ میلیون از استقلال طلب دارد. او دو روز قبل در لایو اینستاگرامی خود اعلام کرد و به هواداران پرسپولیس اطمینان داد که به هیچ عنوان از طلبش کوتاه نخواهد آمد و تلفنش را خاموش کرده تا جواب تلفن استقلالی‌ها را ندهد و به همراه تیم ملی راهی تاشکند شده است.

با این حال روز گذشته احمد مددی، سرپرست باشگاه استقلال در گفت و گویی مدعی شد مطالبات کنعانی به حسابش واریز شده و مستندات استقلال به طور کامل روی سامانه AFC بارگذاری شده است و از این بابت مشکلی نخواهد.

هیچ خبری از واریزهای استقلال ندارم

در همین خصوص محمدحسین کنعانی‌زادگان که هم اکنون همراه با تیم ملی فوتبال کشورمان در اردو تاشکند حضور دارد، در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با اینکه آیا رضایتی به باشگاه استقلال داده یا خیر، اظهار کرد: نمی‌خواستم درباره این موضوعات حرفی بزنم چون در اردو تیم ملی هستیم و تمام تمرکزم روی تیم ملی است. شماره حسابم همه جا مثل فدراسیون و باشگاه هست و اگر پول به حسابم واریز شود، دیگر نیازی به رضایت بنده نیست.

مدافع پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه استقلالی تاکنون پولی به حساب او واریز کرده یا خیر، خاطرنشان کرد: هیچ خبری ندارم. به خدا گوشی‌ام خاموش است و در ایران نیستم که در این باره بدانم.

کد خبر 448779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.