توزیع اقلام بهداشتی در شهرکرد/ سنگ فرش پیاده روهای سی سخت

در این بسته خبری از جمع آوری ۱۵۰ قلاده سگ بلاصاحب در مهاباد تا دعوت شهرداری لنگرود از هنرمندان و محدودیت نصب اعلامیه‌های فوتی در بوشهر را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

تغییر روشنایی پارک‌های قزوین

حمید رحمانی، سرپرست سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین گفت: تغییر روشنایی فضای پارک‌های قزوین در دستور کار این سازمان قرار گرفته و هم اکنون نیز عملیاتی شده است.

جمع آوری ۱۵۰ قلاده سگ بلا صاحب در مهاباد

کریم محمدنژاد، سرپرست شهرداری مهاباد گفت: تاکنون ۱۵۰ قلاده سگ از سطح شهر جمع آوری و پس از واکسینه کردن، عقیم سازی و پلاک گذاری رهاسازی شده‌اند.

محدودیت نصب اعلامیه‌های فوتی در بوشهر

احمد بارگاهی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر گفت: به دلیل اعتراض شهروندان، نصب بنرهای تصویر تسلیت و اعلامیه‌های ترحیم دارای ابعاد بزرگ در این شهر ممنوع است.

دعوت شهرداری لنگرود از هنرمندان

شهرداری لنگرود از هنرمندان جهت بهبود فضاهای شهری دعوت کرد.

توزیع اقلام بهداشتی در شهرکرد

بهادر عبدالغنی، شهردار شهرکرد با بیان اینکه ۲۰ موکب اربعین در شهرکرد با همکاری شهرداری شهرکرد و هیئت‌های مذهبی برپا شد، گفت: در این موکب‌ها نذورات مردم به صورت اقلام بهداشتی و ماسک در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

آغاز سنگ فرش پیاده روهای سی سخت

به همت شهرداری شهر سی سخت عملیات سنگ فرش پیاده روهای این شهر گردشگری آغاز شد.

نصب چراغ‌های ویژه عابران پیاده در چهار راه‌های ماهشهر

بهشاد بهبهانی، مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهری شهرداری ماهشهر گفت: با توجه به تاکید شهردار چراغ‌های راهنمایی ویژه عابران پیاده در برخی نقاط پر تردد شهر نصب شد.

اجرای ۲۷۸ پروژه شهرسازی با مشارکت خیران

مهدی جمالی نژاد، رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: از ۱۸ هزار پروژه افتتاحی و اجرایی هفته‌های دولت و دفاع مقدس در سال جاری برای نخستین بار در قالب طرحی نوآورانه ۲۸۷ پروژه شهرسازی با مشارکت خیران اجرا شد.

درزگیری ۸ هزار متر از معابر بلوار پاسداران سنندج

بهزاد ریحانی فرد، معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج گفت: هشت هزار متر طول از معابر بلوار پاسداران در سنندج با هدف ارتقا طول عمر و دوام آسفالت درزگیری شد.

کد خبر 448734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.