جزئیات پیاده شدن ۲۰ مسافر ایرانی از پرواز قطری

شب گذشته حدود ۲۰ نفر از مسافران ایرانی قطر ایرویز به مقصد ترکیه در فرودگاه امام خمینی از هواپیما پیاده شدند و از این پرواز جا ماندند. در همین راستا رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش ایمنا، شب گذشته حدود ۲۰ نفر از مسافران ایرانی قطر ایرویز به مقصد ترکیه در فرودگاه امام خمینی از هواپیما پیاده شدند و از این پرواز جا ماندند، رئیس سازمان هواپیمای کشوری گفت: از همان شب گذشته به دنبال حل مشکلات این مسافران هستیم و به زودی ایرانیانی که بلیت‌های گرانی هم برای پرواز خریدند به استانبول سفر می‌کنند.

تورج دهقانی زنگنه در این باره اظهار کرد: شب گذشته حدود ۲۰ مسافر ایرانی قطر ایرویز به مقصد ترکیه از هواپیما پیاده شدند چرا که آزمایش PCR آن‌ها از نظر قطری‌ها معتبر نبود و به گفته آن‌ها نام این آزمایشگاه چند روز پیش از فهرست آزمایشگاه‌های مورد تأیید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خارج شده است.

وی افزود: این مسافران با وجود تهیه بلیت حدود ۵۰ میلیون تومانی و داشتن پاسخ منفی تست PCR از هواپیما پیاده شده و از پرواز جا ماندند.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به سرعت مشکل این مسافران از طریق وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و هواپیمایی قطر پیگیری شد و امیدواریم که این شرکت هواپیمایی با توجه به قول مساعدی که داده بدون جریمه مسافران را با پرواز بعدی خود به مقصدشان برساند.

زنگنه گفت: مقرر شده تا مسافران جا مانده با انجام آزمایش PCR دیگری از آزمایشگاه معتبر مورد تأیید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بتوانند پروازشان را با قطر ایرویز انجام دهند و این مسئله از شنبه از طریق دستگاه‌های متولی از جمله مسئولان بهداشتی پیگیری می‌شود.

منبع: ایسنا

کد خبر 448722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.