مالکان ۷۰ هزار خودرو در سمنان عوارض نمی‌دهند

سرپرست مدیریت تشخیص و وصول درآمد شهرداری سمنان گفت: نزدیک به ۸۰ هزار خودرو در شهر سمنان تردد دارند که از این تعداد مالکان ۱۰ هزار خودرو عوارض خود را سالانه پرداخت می‌کنند.

به گزارش ایمنا، روح الله سالار اظهار کرد: ۴۰ تا ۵۰ درصد مالکان خودرو در این شهر از پرداخت عوارض خودرو بی‌اطلاع هستند.

وی ادامه داد: مالکان خودروها در صورت پرداخت نکردن عوارض خودرو ۲۴ درصد مبلغ عوارض سالانه جریمه می‌شوند که این جرایم غیرقابل بخشودگی است و مالکان خودرو معمولاً زمانی که اقدام به فروش خودرو می‌کنند از پرداخت عوارض خودرو اطلاع پیدا می‌کنند.

سرپرست مدیریت تشخیص و وصول درآمد شهرداری سمنان اضافه کرد: کمک رسانه در اطلاع‌رسانی در زمینه لزوم پرداخت عوارض خودرو نقشی مهم در افزایش پرداخت عوارض دارد و انتظار می‌رود رسانه در این زمینه بیش از پیش اطلاع‌رسانی کند.

سالار تصریح کرد: براساس برآوردها ۱۰ تا ۲۰ درصد مالکان خودرو در شهر سمنان عوارض سالانه خودرو را پرداخت می‌کنند.

وی یادآور شد: مالکان خودرو با مراجعه به دفاتر پیشخوان در شهر سمنان می‌توانند نسبت به پرداخت عوارض سالانه خودرو اقدام کنند.

سرپرست مدیریت تشخیص و وصول درآمد شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: مالکان خودروهای شخصی، دولتی و ناوگان حمل و نقل عمومی و موتورسیکلت‌ها مشمول پرداخت عوارض می‌شوند.

سالار تاکید کرد: پرداخت به موقع عوارض شهرداری را در ارتقای خدمات شهری کمک می‌کند و انتظار می‌رود آحاد جامعه با پرداخت به موقع عوارض برای توسعه و آبادانی شهر کمک کنند.

منبع: ایرنا

کد خبر 448718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.