واریز ۵ میلیارد ریال اعتبار سوخت به حساب دهیاری‌ها

معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: هفته آینده بالغ بر پنج هزار میلیارد ریال اعتبار سوخت برای دهیاری‌های کشور پرداخت خواهد شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور علی قربانی اظهار کرد: ۶۲ هزار روستا و منطقه دارای سکنه در کشور وجود دارد که بیش از ۳۹ هزار روستا بالای ۲۰ خانوار و بقیه دارای دهیاری هستند.

وی ادامه داد: ارائه خدمات مطلوب و مؤثر به روستاها و مناطق محروم، از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و این آمادگی وجود دارد برای رفع مشکلات روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته استان سمنان رسیدگی و مساعدت ویژه شود.

معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور عنوان کرد: پیگیری‌ها برای تخصیص و تحویل ۷۰ خودرو آتش نشانی برای روستاهای کشور در حال انجام است.

قربانی تصریح کرد: در شرایط فعلی کشور باید سو مدیریت‌ها رفع شود و با نقدهای منصفانه، دلسوزانه و صحیح، برای رفع مشکلات گام برداشته شود.

وی با بیان اینکه ریشه اصلی فقر، محرومیت و بیکاری در روستاها، توجه نکردن به روستاها است، افزود: توجه به توسعه و رشد روستاها در کنار توجه به توسعه شهرها باید در دستور کار باشد.

معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: لایحه جامع دهیاری‌های کشور در دولت در حال پیگیری و نهایی سازی است و با ارائه به مجلس و تصویب و اجرای آن، موازی کاری‌های دستگاه‌های اجرایی در حوزه روستاها حذف و تفکیک وظایف شکل می‌گیرد.

کد خبر 448707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.