تصادف زنجیره‌ای و مرگبار در جاده چالوس

مرگ دلخراش کودکی در آتش‌سوزی "کپر"، تصادف زنجیره‌ای و مرگبار در جاده چالوس، کلاهبرداری میلیونی به بهانه فروش لپ‌تاپ در سایت دیوار، نجات گرازهای وحشی از استخر پارک جنگلی سرخه حصار و انهدام باند خانوادگی فروش موادمخدر را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آتش سوزی خانه کپری مرگ دردناک یک دختر پنج ساله در دهستان چراغ آباد از توابع بخش " توکهور میناب" را رقم زد.

نشت گاز و انباشت در محل، هنگام روشن کردن اجاق گاز با استفاده از کبریت باعث انفجار و آتش سوزی خانه کپری شد و در این آتش سوزی دختری به نام فاطمه جان خود را از دست داد.

دهیار چراغ آباد بخش توکهور اظهار کرد: دختری پنج ساله که قصد درست کردن صبحانه داشت هنگام روشن کردن اجاق گاز با استفاده از کبریت موجب انفجار شده و خانه کپری طعمه حریق می‌شود.

اصغر نقیب زاده افزود: این انفجار منجر به جان باختن دردناک این دختر بچه و از بین رفتن تمام دارایی این خانواده اعم از کولر یخچال و تلویزیون شد.

وی خاطرنشان کرد: این خانواده اهل شهرستان قلعه گنج از توابع استان کرمان هستند که برای فعالیت در زمین‌های کشاورزی به چراغ آباد بخش " توکهور" مهاجرت کرده‌اند، به دلیل وجود اراضی حاصلخیز در بخش توکهور کشاورزان از شهرستان‌های جنوبی استان کرمان همچون قلعه گنج، منوجان و کهنوج جهت فعالیت در زمین‌های کشاورزی به بخش توکهور مهاجرت می‌کنند.

تصادف زنجیره‌ای و مرگبار در جاده چالوس

رئیس اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز گفت: در پی وقوع تصادف زنجیره‌ای در جاده کرج-چالوس دو کشته و شش زخمی به جای ماند، در این حادثه راننده خودرو در دم جان باخت و یک کودک نیز که به بیمارستان منتقل شده بود جان خود را از دست داده است.

مهرداد بابایی در رابطه با تصادف زنجیره‌ای در جاده کرج-چالوس، گفت: این حادثه در کیلومتر سه جاده چالوس به اورژانس البرز گزارش شد و بلافاصله سه دستگاه آمبولانس اورژانس البرز به محل حادثه اعزام شد.

وی خاطرنشان کرد: تصادف بین سه دستگاه خودروی سانتافه، پژو پارس، پراید و یک دوچرخه رخ داده بود و پس از امداد رسانی و انتقال مصدومین حادثه آمار دقیق کشته‌ها و مصدومین مشخص شد و این حادثه شش مصدوم شامل چهار زن و دو مرد بر جای گذاشت.

رئیس اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز افزود: پنج نفر از مصدومین توسط آمبولانس‌های اورژانس البرز به بیمارستان شهید مدنی منتقل شدند

کلاهبرداری میلیونی به بهانه فروش لپ تاپ در سایت دیوار

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از شناسایی و دستگیری فردی که با انتشار آگهی جعلی فروش "لپ تاپ" در سایت دیوار، اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کرد، خبر داد.

فرهاد آراوند اظهار کرد: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس فتا و ارائه شکایت مبنی بر کلاهبرداری از آنان در سایت دیوار، پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا این فرماندهی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در بررسی ابعاد پرونده مشخص شد که فردی ناشناس با درج آگهی فروش "لپ تاپ" با قیمت ارزان و وسوسه‌انگیز در سایت دیوار، اقدام به اخذ بیعانه از مالباختگان کرده و پس از آن سیم کارت خود را تعویض و مجدداً با هویت دیگری اقدام به درج آگهی جدید و کلاهبرداری با همان روش کرده است.

این مقام ارشد انتظامی گفت: پس از مشخص شدن هویت اصلی متهم، مأموران پلیس فتا با هماهنگی مقام قضائی وی را در یک عملیات غافلگیرانه در یکی از شهرستان‌های جنوبی استان دستگیر و تعدادی ادوات و تجهیزات رایانه‌ای و الکترونیکی از او کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی دشتستان به شهروندان اظهار کرد: در استفاده از فضای مجازی برای تبادل یک کالا باید همواره این مهم را در نظر داشت که ممکن است تبلیغ صورت گرفته برای کالا ماهیت واقعی نداشته و در ورای این تبلیغات، افراد شیادی قصد کلاهبرداری داشته باشند.

نجات گراز وحشی از استخر پارک جنگلی سرخه حصار

فرمانده تیم عملیاتی ایستگاه ۱۲۸ سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: نگهبان پارک جنگلی سرخه حصار و تعدادی از شهروندان، مأموران آتش نشانی را در جریان سقوط دو رأس گراز به داخل استخر پارک قرار دادند و پارک جنگلی سرخه حصار دارای منابع آبی زیادی است که در صورت لزوم مورد استفاده آبیاری و خاموش کردن آتش قرار می‌گیرد.

محمدعلی فریدن فرخ افزود: گرازها که احتمالاً برای خوردن آب از لای فنس‌ها به داخل محوطه استخر رفته و به دلیل اینکه محوطه استخر با پلاستیک پوشش داده شده است به داخل آب سقوط می‌کنند.

وی اظهار کرد: مأموران آتش نشانی به سرعت خود را به محل رساندند و با تجهیزات مخصوص عملیات نجات دو گراز را آغاز کردند، آتش نشانان به دلیل ترس گرازها از آن‌ها با تلاش‌های فراوان توانستند گرازه‌ای بازیگوش را از استخر پارک جنگلی سرخه حصار نجات دهند.

انهدام باند خانوادگی فروش موادمخدر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: در راستای مبارزه قاطع و همه جانبه علیه قاچاقچیان و سوداگران مرگ، مأمورین پایگاه دوم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب به منظور تحقق اهداف سازمانی در خصوص انهدام باندهای فعال در منطقه شوش، هرندی و مولوی، کسب اطلاع نمودند، اعضای یک باند حرفه‌ای توزیع مواد مخدر به سرکردگی زن جوانی به نام "مرجان" ضمن تشکیل یک باند مجرمانه مبادرت به تهیه و توزیع گسترده انواع مواد مخدر در منطقه شوش تهران با شیوه و شگردهای خاص می‌کند.

عبدالوهاب حسنوند ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع مراتب به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و با اقدامات اطلاعاتی فشرده چندین ماهه علیه قاچاقچیان مشخص شد اعضای باند به صورت بسیار ماهرانه در پوشش اجاره یک خانه در منطقه شوش اعمال مجرمانه خود را جامه عمل می‌پوشانند.

وی گفت: متهمان که مادر و سه دختر بودند با تشکیل یک باند مجرمانه اقدام به توزیع شیشه و هروئین می‌کردند که در خلال طرح ظفر دستگیر و از مخفیگاه آن‌ها حدود دو کیلوگرم شیشه و هروئین به دست آمد.

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: رصد لحظه به لحظه فعالیت قاچاقچیان ادامه داشت تا اینکه در نهایت مأمورین که از مدت‌ها قبل در حال مراقبت نامحسوس محدوده مخفیگاه متهمان بودند در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه پلیسی اقدام به ورود به مخفیگاه متهمان کردند و ضمن دستگیری چهار زن مواد فروش موفق شدند یک کیلو و ۲۳۹ گرم شیشه، ۴۸۲ گرم هروئین و ۱۱ گرم تریاک که به نحو بسیار ماهرانه در داخل سرویس بهداشتی پنهان کرده بودند را کشف کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهمان به همراه مواد کشف شده به مقر پلیس منتقل و پس از تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شدند.

کد خبر 448664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.