تصویب طرح مطالعات جامع حمل و نقل ترافیک بیرجند/زیباسازی گز

در این بسته خبری از قطع درختان خشک و خطرساز قزوین تا کمبود ایستگاه‌های آتش‌نشانی در مبارکه و آسفالت و لکه گیری معابر ناحیه منفصل شهری قلعه را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه بوستان جنگلی بیرجند

محمدعلی جاوید، شهردار بیرجند گفت: پروژه بوستان جنگلی کاج بیش از ۷۵ درصد پیشرفت دارد و بهره‌برداری از آن برای اردیبهشت ۱۴۰۰ برنامه‌ریزی شده است.

قطع درختان خشک و خطرساز قزوین

حمید رحمانی، سرپرست سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین از قطع درختان خشک و خطرساز در سطح شهر خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت ایمن سازی و رفع خطر درختان، طرح بازدید فنی از تنه و تاج درختان و شناسایی سرشاخه‌های خشک توسط دبیر کمیسیون ماده ۷ انجام شده تا از خطرات احتمالی جلوگیری شود.

زیباسازی شهر گز

رنگ آمیزی و زیبا سازی آب‌نماهای سطح شهر به همت اداره خدمات و ایمنی شهر شهرداری گز بر خوار انجام شد.

ترویج ظرفیت‌های سمنان برای گردشگری کشاورزی شهری

ناظم رضوی، شهردار سمنان به لزوم ترویج ظرفیت‌های سمنان برای گردشگری کشاورزی شهری تاکید کرد: با وسعت هزار و ۳۰۰ هکتاری بافت باغی در شهر سمنان، می‌توان تابلویی از باغ شهر در سمنان متصور شد زیرا سمنان به شهری در باغ معروف بوده و وجود باغ‌ها در درون و اطراف بافت شهری و برگزاری برنامه‌های باغ گردی از ظرفیت مناسبی برای توسعه گردشگری کشاورزی برخوردار است.

طرح مطالعات جامع حمل و نقل ترافیک شهر بیرجند بالاخره تصویب شد

انجام مطالعات جامع حمل و نقل و ترافیک شهر بیرجند از سال ۹۵ در دستور کار شهرداری قرار گرفته اما به دلیل عدم تأمین اعتبار تاکنون اجرایی نشده بود.

کمبود ایستگاه‌های آتش‌نشانی در مبارکه

کیومرث مختاری، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مبارکه گفت: آتش‌نشانی این شهر به ایستگاه‌های جدید و نردبان هیدرولیک برای اطفای حریق در ساختمان‌های مرتفع نیاز دارد.

آسفالت و لکه گیری معابر ناحیه منفصل شهری قلعه

لیلا مهرمند، شهردار قلعه قروه گفت: آسفالت و لکه گیری معابر ناحیه منفصل شهری قلعه که به دلیل فرسودگی و حفاری‌های دستگاه‌های خدمات رسان نظیر آب و فاضلاب آسیب دیده‌اند آغاز شد.

پرداخت بدهی ۵۰۰ میلیارد تومانی شهرداری ساری

عباس رجبی، شهردار ساری با تاکید بر اینکه رفع گره از مشکلات مردم اولویت شهرداری ساری است، از پرداخت بدهی ۵۰۰ میلیارد تومانی شهرداری به مردم و پیمانکاران خبر داد که از سال ۹۲ پرداخت نشده و معوق مانده بود.

بهره برداری از ایستگاه شهدای حصار امیر پاکدشت

ایستگاه شهدای حصار امیر آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پاکدشت آغاز به کار کرد.

کد خبر 448620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.