کمک‌های مالی دولت به شهرداری‌های کوچک

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با اشاره به شرایط نامساعد درآمدی شهرداری‌ها گفت: قصد داریم به شهرداری‌های شهرهای کوچک که با مشکلات اقتصادی فراوانی مواجهند کمک‌های مالی بکنیم.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، مهدی جمالی نژاد در جمع شهرداران و دهیاران منتخب خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: جنس شهرداری‌ها و دهیاری با دیگر دستگاه‌های اجرایی متفاوت است لذا باید نحوه مدیریت آن نیز متفاوت باشد.

وی با اشاره به جایگاه سیاسی ویژه ایران در جهان گفت: کشورهای متخاصم مدام در حال پمپاژ ناامیدی در کشور هستند و این در حالی است که علی رغم مشکلات، سال گذشته بیش از ۱۸ هزار پروژه فقط در حوزه عمرانی در کشور افتتاح شده است.

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با تاکید بر لزوم کاهش هزینه‌ها و تشریفات دهیاری‌ها و شهرداری‌ها، افزود: مأموریت حوزه عمرانی وزارت کشور افزایش اعتبارات شهرداری‌ها و دهیاری‌هاست.

جمالی نژاد پاسخگویی شهرداران به مردم را امری لازم و ضروری دانست و گفت: شهردارها نباید گلخانه‌ای باشند و باید خود را در معرض مردم قرار داده و پاسخگوی آنها باشند.

وی با اشاره به شرایط نامساعد درآمدی شهرداری‌ها گفت: قصد داریم به شهرداری‌های شهرهای کوچک که با مشکلات اقتصادی فراوان مواجهند، کمک‌های مالی بکنیم.

کد خبر 448554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.