فردا بازار گل و گیاه همدانیان تعطیل است

معاون اداری و مالی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: بازار گل و گیاه همدانیان فردا _پنجشنبه ۱۷ مهرماه ۹۹_ در روز اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) تعطیل است.

محمدحسین سمیع در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: تصمیم‌گیری برای باز بودن یا نبودن بازارهای روز کوثر اختیاری و بنا بر تصمیم بهره‌برداران این بازارها خواهد بود.

وی با اشاره به وضعیت قرمز شهر اصفهان و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تصریح کرد: به دلیل حجم بالای تردد و تجمع در جمعه بازار بعثت و بازار خودروی اصفهان این دو بازار  و پنج‌شنبه بازار بعثت به دلیل شرایط فعلی شهر تعطیل اعلام شد.

معاون اداری و مالی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان افزود: هر چند هشدارهای لازم به مردم داده شده و استفاده از ماسک الزامی است، اما امکان کنترل رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی در این بازارها مقدور نیست و امکان انتقال ویروس در این شرایط بحرانی وجود دارد.

وی از فعال شدن و ارائه خدمات غیرحضوری و تلفنی (۳۵۵۳) ویژه بازارهای روز کوثر در سراسر شهر خبر داد و گفت: در حال حاضر بازارهای روز کوثر تمامی مایحتاج شهروندان را تأمین می‌کنند.

سمیع تاکید کرد: به شهروندان توصیه می‌شود در مدت اعلام شده وضعیت قرمز اصفهان به جای تردد در بازارهای مختلف جهت خرید مایحتاج خانواده بازارهای کوثر خرید کنند.

وی افزود: بازارهای روز کوثر روزانه و به طور مرتب ضدعفونی می‌شود و محصولات در میدان مرکزی میوه و تره بار تحت نظارت ناظران و بازرسان برای شهروندان و فروشندگان سطح شهر عرضه و توزیع می‌شود.

کد خبر 448518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.