۱۱ شهرداری کشور ارتقای درجه گرفتند

معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از ارتقای درجه ۱۱ شهرداری و ابلاغ آن از سوی وزیر کشور به استانداری‌های ذیربط پس از بررسی مدارک و مستندات مربوط به درجه بندی در کارگروه ساماندهی درجه‌بندی شهرداری‌ها در این سازمان خبر داد.

به گزارش ایمنا، از سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، حسین رجب صلاحی افزود: درجه شهرداری‌های شیروان در استان خراسان شمالی و ایذه در استان خوزستان به ۹ ارتقا یافت.

وی ادامه داد: درجه شهرداری‌های سراوان در استان سیستان و بلوچستان و کنگاور در استان کرمانشاه نیز به هشت ارتقا پیدا کرد.

معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور اضافه کرد: درجه شهرداری‌های اردستان در استان اصفهان، مهران در استان ایلام و نصیر شهر در استان تهران هم به هفت ارتقا یافت.

وی خاطرنشان کرد: درجه شهرداری کیاشهر در استان گیلان به شش، درجه شهرداری‌های سیمین شهر در استان گلستان و شهر امام در استان خوزستان به پنج و درجه شهرداری کامو و چوگان در استان اصفهان به سه ارتقا پیدا کرد.

بر اساس دستورالعمل ابلاغی وزارت کشور، شهرداری‌هایی که چهار سال از زمان ابلاغ آخرین درجه آنها گذشته، می‌توانند پیشنهاد ارتقای درجه خود را پس از تأیید استانداری به معاونت امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ارسال کنند.

ارتقای درجه شهرداری‌ها به استناد تبصره (۳) ماده (یک) آئین نامه حقوق و مزایای شهرداران مصوب (۱۳۷۰/۴/۱) هیأت وزیران و اصلاحیه‌های بعدی آن و بر اساس شیوه نامه و عوامل ناظر بر درجه بندی شهرداری‌ها که طی نامه شماره (۳۴۷۹ مورخ ۹۴/۱/۱۹) به تأیید سازمان مدیریت و برنامه ریزی وقت کشور رسیده، انجام شده است.

کد خبر 448511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.