خوابیدن دزد مشهدی در محل سرقت

کشف ۱۰ هزار تن تنباکوی تاریخ گذشته عربی در تهران، خوابیدن دزد مشهدی در محل سرقت، دستگیری دو جوان سازنده فیلم توهین به مازندرانی‌ها، مرگ تلخ زن ۶۰ ساله در طوفان تهران، آتش زدن خودروی لاکچری در شمال و شناسایی قاتلان مرد آملی هنگام فرار به خارج از کشور را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ، اظهار کرد: در جنوب شرق تهران بیش از یک هزار و ۸۰۰ انبار وجود دارد که پلیس به منظور مبارزه با هرگونه اخلال در نظم و امنیت اقتصادی بر آن‌ها نظارت دارد.

در جریان همین نظارت‌ها مأموران از دپوی مقدار زیادی تنباکوی تاریخ مصرف گذشته در یکی از این انبارها با خبر شده و پس از اطمینان از صحت گزارش رسیده، موضوع را به مقام قضائی اطلاع دادند.

علی ولی‌پور گودرزی افزود: با اخذ مجوز، مأموران در عملیاتی به این انبار رفته و بیش از ۹ هزار و ۵۰۰ کارتن تنباکوی عربی تاریخ مصرف گذشته را کشف و ضبط کردند.

وی با بیان اینکه تاریخ مصرف این تنباکوها مربوط به سال ۲۰۱۱ بود، خاطرنشان کرد: مقداری از این تنباکوها در بازار عرضه شده بود که هماهنگی‌های لازم با وزارت بهداشت برای جمع‌آوری آن‌ها در حال انجام است؛ در همین رابطه یک متهم دستگیر شده و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ارزش ریالی اقلام مکشوفه را حدود ۲۵۰ میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: این ارزش اولیه اقلام کشف شده است و ارزش نهایی آن برآورد خواهد شد.

خوابیدن دزد مشهدی در محل سرقت

رئیس پلیس مشهد از دستگیری دزدی که در محل سرقت خوابش برده بود، خبر داد.

عباس صارمی ساداتی اظهار کرد: خبری مبنی بر سرقت منزل در یکی از خیابان‌های بلوار توس به مرکز فوریت‌های پلیسی اعلام شد و بلافاصله تیم گشت کلانتری ۴۳ کاظم‌آباد به محل اعزام شد.

وی ادامه داد: صاحبخانه‌ای سراسیمه به مأموران گشت انتظامی مراجعه و اعلام کرد که در نبود وی سارق با نفوذ به داخل منزل پس از جمع‌آوری وسایل با ارزش خوابش برده و متهم را با قفل کردن در اتاق محبوس کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد گفت: مأموران انتظامی با همکاری صاحبخانه وارد منزل شدند و متهم را که پس از استعمال مواد مخدر خوابش برده بود در صحنه جرم دستگیر کردند.

وی توضیح داد: متهم پس از انتقال به کلانتری در بازجویی‌ها علاوه بر این سرقت، به سه فقره سرقت دیگر وسایل خانه در محدوده بلوار توس اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

دستگیری دو جوان سازنده فیلم توهین به مازندرانی‌ها

در پی تهیه و انتشار کلیپ توهین‌آمیز به مردم مازندران از سوی افرادی در فضای مجازی پیگیری موضوع به جهت اهمیت آن در دستور کار عوامل انتظامی شهرستان رامسر و کارشناسان پلیس فتای استان مازندران قرار گرفت.

پس از شناسایی متهمین مورد نظر با هماهنگی و اخذ نیابت قضائی دو نفر از آن‌ها در یکی از استان‌های مرزی جنوب غربی کشور با تلاش مأمورین اعزامی از فرماندهی انتظامی شهرستان رامسر دستگیر شده و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

یکی از جرایم شایع در فضای مجازی فحاشی، توهین و تحقیر افراد است بنابراین کاربران بدانند تهیه و انتشار هرگونه مطالب توهین‌آمیز و هتک حیثیت افراد و قومیت‌ها جرم بوده و مطابق قانون مجازات سختی خواهد داشت.

مرگ تلخ زن ۶۰ ساله در طوفان تهران

مأموران کلانتری ۱۵۹ بی‌سیم در جریان مرگ زن ۶۰ ساله‌ای در بیمارستان قرار گرفتند و تیمی از مأموران به دستور بازپرس شفیعی از دادسرای امور جنایی تهران برای تحقیق اعزام شدند.

مأموران در تحقیقات ابتدایی پی بردند که زن ۶۰ ساله در مسیر خانه‌اش بوده که با توجه به وزش باد و طوفان در تهران یک درخت شکسته شده و شاخه‌های آن روی این زن افتاده است که وی پس از انتقال به بیمارستان فوت کرده است. بنابراین گزارش تحقیقات تکمیلی این پرونده ادامه دارد و جسد برای بررسی علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شده است.

آتش زدن خودروی لاکچری در شمال

فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: در پی آتش سوزی یک دستگاه خودروی بنز در شهرستان نور، بررسی موضع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

محمدزمان شالیکار افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات پلیسی پی به عمدی بودن این حادثه برده و اقدامات اطلاعاتی را برای شناسایی و دستگیری عاملان این حادثه آغاز کردند و متهمان را که متواری شده بودند، شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان میزان خسارت وارده به خودروی مذکور را بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، افزود: متهمان انگیزه خود از این اقدام را انتقامجویی از مالک خودرو در پی خصومت شخصی با یکی از بستگان وی اعلام کردند. متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

شناسایی قاتلان مرد آملی هنگام فرار به خارج از کشور

عاملان قتل مرد ۵۳ ساله آملی در کمتر از ۲۴ ساعت توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی آمل با اشاره به قتل صورت گرفته در روستای چنگ میان که منجر به فوت فرد ۵۳ ساله شد، گفت: پس از وقوع قتل و فرار قاتلان از صحنه جرم، بلافاصله مأموران انتظامی آمل برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند.

نعمت الله آزادی افزود: با تلاش و اشراف اطلاعاتی پلیس، قاتلان در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی آمل گفت: دو نفر از قاتلان که پس از کشتن مقتول قصد فرار به خارج از کشور را داشتند قبل از هر اقدامی دستگیر شدند.

کد خبر 448497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.