روزنامه‌های ورزشی ۱۶ مهر؛ فکری خیلی دور، فرهاد خیلی نزدیک؟

در حالی که در دو روز گذشته همه رسانه‌ها از عقد قرارداد بین استقلال و محمود فکری خبر دادند، با مخالفت باشگاه نساجی و تغییر برخی رویکردها در وزارت ورزش و باشگاه استقلال گویا بار دیگر مجیدی به نیمکت آبی نزدیک شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز –چهارشنبه ۱۶ مهر- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "پیشنهاد ۱.۸ میلیون دلاری قطری‌ها به شجاع" مدعی شد شجاع خلیل زاده مدافع موفق پرسپولیس و حالا تیم ملی دو پیشنهاد سنگین و خوب از ترکیه و قطر دارد، پیشنهادهایی که می‌تواند پرسپولیس را مجاب به فروش او کند.

"گل" با عنوان"رشید مظاهری محروم می‌شود" مدعی شد استقلال در پی حفظ سید حسین حسینی است و بهانه این تلاش احتمال بالای محرومیت رشید مظاهری است، بهانه‌ای که حداقل تا نیم فصل حسینی را در پیراهن آبی ابقاء خواهد کرد.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "رود هماهنگ شدیم چون هدف بزرگی داشتیم" به اظهارات احسان پهلوان هافبک جدید سرخ‌پوشان پرداخت، کسی که بسیاری مدعی بودند دوران اوجش به پایان رسیده است و حالا با درخشش در پیراهن سرخ بار دیگر نام خود را بر سر زبان‌ها انداخته است.

"خراسان ورزشی" با عنوان "فکری خیلی دور، فرهاد خیلی نزدیک؟ " مدعی شد برای انتخاب سرمربی در استقلال یم جدال بزرگ بین وزارت و باشگاه استقلال پیش آمده است، موضوعی که در کار مخالفت باشگاه نساجی با جدایی فکری باعث شده است مجیدی برای سومین بار به نیمکت استقلال نزدیک شود.

"ایران ورزشی" با عنوان"شروع پروژه اسکوچیچ در تاشکند" به مصاف دوستانه ولی حساس ایران و ازبکستان پرداخت. جایی که ملی‌پوشان پس از ۱۱ ماه و برای اولین بر تحت هدایت اسکوچیچ باید به میدان بروند.

"شوت" با عنوان "وضعیت زرد در باشگاه آبی " به وضعیت نابسامان ین روزهای استقلال پرداخت. جایی که نیمه آبی پایتخت نه مدیرعامل دارد و نه سرمربی و برخی ستارگان آن نیز تهدید به جدایی کرده اند.

" پرسپولیس" با عنوان"امیدوارم پرسپولیس این بار قهرمان آسیا شود" به اظهارات علی کریمی ستاره سابق پرسپولیس پرداخت، کسی به افتخارات فردی زیادی در دوران بازی خود رسید ولی هرگز در پیراهن سرخ رنگ قهرمانی آسیا را ندید.

"صدای سپاهان" با عنوان "رضا پارسال قراردادش را تمدید کرد" مدعی شد بر خلاف شایعات رضا میرزایی وینگر جوان و خوش تکنیک طلایی پوشان از این تیم جدا نخواهد شد.

کد خبر 448464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.