تعیین مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره باشگاه شهرداری آستارا

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره باشگاه شهرداری آستارا تعیین شدند و احکام انتصاب آنان از سوی شهردار و اعضای شورای اسلامی این شهر صادر شد.

جواد معیتی، شهردار بندر آستارا، در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تیم فوتبال شهرداری آستارا در حال حاضر برای بازی در مسابقات لیگ دسته یک کشور در مرحله تست‌گیری و جذب بازیکنان جدید است.

وی افزود: با نظر سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا برای حضوری پر قدرت در لیگ یک، تعدادی از بازیکنان از این تیم انتخاب شده و تعدادی بازیکن با کیفیت و جدید نیز به تیم اضافه خواهند شد.

شهردار آستارا در خصوص وضعیت مالی و میزان بودجه تیم فوتبال این شهرداری در لیگ یک کشور گفت: میزان بودجه مورد نیاز تیم برآورده شده است. قصد داریم بخشی از تیم را به سرمایه‌گذار بخش خصوص در آستارا واگذار کنیم تا مقدار قابل توجهی از هزینه‌های آن را تأمین کند.

معیتی تصریح کرد: منابع مالی شهرداری و شورای اسلامی شهر آستارا به تنهایی برای تأمین هزینه‌های باشگاه کافی نیست به همین دلیل به زودی مراسم گلریزانی با حضور شهروندان، جامعه ورزشی، خیران و تجار این شهر برای کمک و حمایت مالی از تیم برگزار خواهد شد.

به گزارش ایمنا، آرش بابلیان در سمت مدیرعامل و علی کارگر به عنوان رئیس هیئت مدیره باشگاه شهرداری ابقا شدند و احکام خود را از شهردار آستارا دریافت کردند.

گفتنی است، تیم فوتبال شهرداری آستارا در ششم مهرماه امسال، مسابقه دور برگشت از مرحله پلی‌آف مسابقات لیگ دسته دو پاس همدان را در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج این شهر شکست داد و برای نخستین بار در تاریخ ورزش این شهر به لیگ دسته یک صعود کرد. مسابقات لیگ دسته یک ۱۵ آبان ماه سال جاری آغاز می‌شود.

کد خبر 448460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.