آذری: مدیران استقلال استعفا دهند

مدیرعامل فولاد ضمن تمجید از فرهاد مجیدی، گفت که اجازه پیوستن نکونام به استقلال را نمی‌دهد.

‌به گزارش ایمنا، سعید آذری درباره اینکه سال گذشته او کاندیدای مدیرعاملی باشگاه استقلال بوده و امسال جواد نکونام گزینه سرمربی‌گری این تیم به حساب می‌آید، در برنامه "ورزش ایران" رادیو ایران گفت: ابتدا باید بگویم برای کسی که در باشگاه بزرگ استقلال به عنوان سرمربی و مدیرعامل کاندیدا می‌شود این خبر، خبر خوبی است و باید به خودش افتخار کند که فرصت خدمت کردن در باشگاهی بزرگ مثل استقلال را دارد. این تیم هنوز هم پرافتخارترین تیم ایرانی در آسیا است ولی چیزی که همه را این روزها آزار می‌دهد این است که هر ثانیه و هر دقیقه با احساسات هواداران بی‌نظیر استقلال بازی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جواد نکونام که سرمربی تحت قرارداد فولاد است گزینه استقلال شده و طبیعتاً او حق دخالت در اینباره را دارد، عنوان کرد: اخباری که اخیراً منتشر شده تمام انرژی و انگیزه و سلامتی روانی هواداران استقلال را نشانه گرفته است. این یک بازی رسانه‌ای است که ادامه دارد. در آخرین شایعه شنیدم که دوباره جواد نکونام گزینه اصلی شده است. روز قبل هم محمود فکری نهایی شد. یک روز الکس نوری و روز دیگر استراماچونی گزینه هستند. آقایان بهتر است این بازی رسانه‌ای را تمام کنند. این تصمیمات غیر حرفه‌ای و از این شاخه به آن شاخه پریدن‌ها خوب نیست.

آذری اضافه کرد: فرهاد مجیدی تیمش نایب قهرمان لیگ برتر شد و در جام حذفی هم فینالیست شد ولی مدیران استقلال نان را در خانه همسایه گذاشتند و الان خودشان گشنه مانده‌اند و متاسفانه به احساسات پاک هواداران‌شان هم توجه‌ای نمی‌کنند. یک خواهش دارم، همه بروند و استعفا بدهند. همه آدم‌هایی که الان در استقلال هستند باید استعفا بدهند، چون اصول حرفه‌ای را رعایت نمی‌کنند. طبق قوانین فیفا اگر دو فرد طرف یک قرارداد باشند و فرد سومی یک سمت قرارداد را به جدایی ترغیب کند اقدام غیرحرفه‌ای و غیر اخلاقی انجام داده و امکان پیگیری قانونی وجود دارد.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان که در رادیو ایران گفت‌وگو می‌کرد در پاسخ به این سؤال که گزینه شدن اما نهایی نشدن حضور افرادی مثل جواد نکونام و محمود فکری در استقلال باعث عقب ماندن باشگاه‌های تحت قرارداد این مربیان و البته خود استقلال نمی‌شود، گفت: کسانی که در این ارتباط این عملکرد غیرحرفه‌ای را دارند به همه چیز فکر می‌کنند غیر از این موضوع. من با تمام وجود هواداران استقلال را مانند دیگر هوادارانی که خالصانه عاشق فوتبال هستند دوست دارم و دست آنها را می‌بوسم ولی این آدم‌هایی که خیمه شب‌بازی به راه انداخته‌اند باید بدانند فولاد مثل بقیه باشگاه‌ها نیست که اجازه دهد سرمربی‌اش را جدا کنند.

آذری درباره اینکه ابتدای فصل گذشته نیز با مدیران استقلال بر سر بحث مدیرعاملی خودش در این باشگاه چالش داشته است، خاطرنشان کرد: آقایان یادتان نرود که گفتید سعید آذری به دنبال نوشابه باز کردن و جذب فالوور برای خودش است. دیدید که ما به همراه جواد نکونام موفق بودیم و سهمیه آسیا گرفتیم، ولی شما با یکی از تیم‌های بزرگ آسیا چه کردید؟

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره اینکه گفته می‌شود جواد نکونام با پرداخت ۲ میلیارد تومان می‌تواند از فولاد جدا شود، تاکید کرد: این موضوع هم زاییده ذهن‌های مریضی است که دارند با افکار هواداران استقلال بازی می‌کنند، آدم‌هایی که مثل بختک روی استقلال افتاده‌اند و احساسات هواداران را جریحه‌دار می‌کنند. از شاخه استرا به الکس نوری و از شاخه نوری به نکونام می‌پرند و هر روز شایعه‌ای جدید درست می‌کنند. با همه احترامی که برای استقلال و هوادارانش قائل هستم به عنوان مدیرعامل باشگاه فولاد به هیچ وجه اجازه نمی‌دهم نکونام از تیم جدا شود ولی این آقایان که ادعای مدیریتی در استقلال دارند تیم خودشان را شب بازی با تراکتور خلع سلاح کردند.

وی در خاتمه تصریح کرد: همه این مسائل شایعه‌سازی رسانه‌ای است. یک روز سرمربی نساجی را هدف می‌گیرند و یک روز سرمربی فولاد و روز دیگر سراغ امیرقلعه‌نویی می‌روند. من به جای شما از هواداران استقلال عذرخواهی می‌کنم که یکی از باشگاه‌های بزرگ آسیا را به تیمی تبدیل کردید که حالا باید به دنبال مربی بگردد، آن هم در حالی که زمانی همه آرزوی سرمربی‌گری استقلال را داشتند.

منبع: ایسنا

کد خبر 448447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.