۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵
گوشی Cool 12A معرفی شد

شرکت کول‌پد یک گوشی مقرون به صرفه به نام Cool 12A را معرفی کرده که به الگوریتم هوش مصنوعی مجهز است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی Cool 12A دارای صفحه نمایش ۶.۳ اینچی LCD با وضوح تصویر ۷۲۰ پیکسل است. دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی این گوشی بالای صفحه نمایش قرار گرفته و نسبت نمایشگر گوشی جدید به بدنه آن ۱۹ به ۹ است. حسگر اثر انگشت Cool 12A به جای قرار گرفتن روی دکمه پاور، پشت دستگاه، در سمت چپ آن زیر جایگاه سیم‌کارت قرار گرفته است و کلیدهای دیگر در سمت راست گوشی قرار دارد.

جک ۳.۵ میلی‌متری صدا نیز در بالا و پورت USB-C در پایین گوشی جدید تعبیه شده است. دوربین دوگانه گوشی Cool 12A در پنل پشتی قرار دارد. سنسور دوربین اصلی این گوشی ۱۶ مگاپیکسل و دوربین دیگر دو مگاپیکسل است. گوشی هوشمند جدید دارای چهار گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است.

شرکت کول‌پد اطلاعاتی در مورد تراشه استفاده شده در گوشی Cool 12A اعلام نکرده است، اما به نظر می‌رسد که پلتفرم موجود در این گوشی T310 باشد که با پردازنده چهار هسته‌ای همراه است. یکی از هسته‌ها از نوع Cortex-A75 و سه هسته دیگر Cortex-A55 است.

از دیگر قابلیت‌های این گوشی می‌توان به برخورداری از الگوریتم هوش مصنوعی اشاره کرد. انرژی مورد نیاز Cool 12A با استفاده از یک باتری چهار هزار میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود. این محصول در سه رنگ آبی، مشکی و نقره‌ای و با قیمت ۹۰ دلار در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

کد خبر 448443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.