پاکسازی محله‌های خرمشهر/ آتش‌سوزی در اسلامشهر

در این بسته خبری از ساخت بزرگ‌ترین مجموعه فرهنگی ورزشی شهرداری رودان تا آتش گرفتن سوله‌ای در اسلامشهر و نظافت و پاکسازی محله‌های خرمشهر را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

آتش گرفتن سوله‌ای در اسلامشهر

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اسلامشهر گفت: بی احتیاطی در نگهداری مواد اشتعال‌زا موجب آتش سوزی مهیب در یکی از سوله‌های مجتمع صنفی خدماتی شد.

نظافت و پاکسازی محله‌های خرمشهر

منصور علوانی، سرپرست شهرداری خرمشهر از آغاز اجرای طرح نظافت و پاکسازی عمومی هر هفته یک محله خبر داد.

افزایش ۴ برابری سهم سرانه روستاییان

مهدی جمالی نژاد، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور گفت که سهم سرانه روستاییان از اعتبارات متمرکز از ۷۵ هزار تومان به ۳۰۰ هزار تومان در سال ۹۸ رسیده و چهار برابر شده که رقم قابل توجهی است.

قزوین سیاه پوش شد

داریوش قاسمی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی فضای شهر با پرچم و ریسه‌های عزاداری سیاه پوش شد.

لایروبی و پاکسازی کانال و جوی‌های سبزوار

لایروبی و پاکسازی کانال و جوی‌های سطح شهر در راستای ارتقای رضایتمندی شهروندان سبزوار و جلوگیری از بروز آب گرفتگی و انتشار بوی نامطبوع انجام می‌شود.

جانمایی و نصب ۳۰ تابلو مزین به تصویر ۷۵ شهید در ساری

عین الله احمدی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ساری با بیان اینکه شهرداری ساری در مقوله نصب تمثال شهدا نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت را نیز دنبال می‌کند، از جانمایی و نصب ۷۵ تابلوی تصویری شهدا در خیابان‌های سطح شهر ساری طی یکسال گذشته خبر داد.

ساخت بزرگ‌ترین مجموعه فرهنگی ورزشی شهرداری رودان

احسان جعفری، شهردار رودان از ساخت بزرگ‌ترین مجموعه فرهنگی ورزشی شهرداری در پارک دولت این شهر خبر داد.

تشکیل شوراهای چهارگانه فرهنگی در شهرداری شهرکرد

جلسه شوراهای چهارگانه (نماز، امر به معروف و نهی از منکر، حقوق شهروندی و عفاف و حجاب) با حضور سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع، مدیریت حراست، مدیریت ارتباطات، امام جماعت شهرداری، سرپرست مدیریت سرمایه انسانی، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری، مسئول امور رفاهیات شهرداری شهرکرد برگزار و تدابیر لازم در خصوص اجرای برنامه‌های مختلف در این شوراها اتخاذ شد.

مرمت میدان ولایت شهر بندر گز

جعفر رضایی، شهردار بندر گز از مرمت میدان ولایت این شهر خبر داد و گفت: این المان نماد فانوس دریایی است.

کد خبر 448439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.