رسانه‌ها بر طبل جنگ می‌کوبند

معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امروزه جریان رسانه‌ای بر طبل جنگ می‌کوبد و رسانه با پول کشوری در یک کشور دیگر علیه مردم آن کشور تلاش می‌کند.

به گزارش ایمنا، محمد خدادی امروز (سه شنبه، ۱۵ مهر) در نشست مجازی کمیته همکاری‌های رسانه‌های ایران و روسیه در معاونت مطبوعاتی، گفت: ایران و روسیه همواره بیشترین اشتراکات و کمترین اختلافات را با یکدیگر دارند.

وی با بیان ظرفیت‌های نزدیکی دو کشور گفت: حتی تهدیدهای دو کشور همچون افراطی‌گری، تحریم و رفتار دوگانه غرب به ویژه آمریکا مشترک است. نقش رسانه‌ها هر روز بیشتر می‌شود و نقش زیادی در شناخت مردم از جریان‌ها دارند. رسانه‌ها نقش زیادی می‌توانند برای نزدیکی ملت‌ها با یکدیگر و حتی امنیت جمعی داشته باشند. متأسفانه جریان رسانه امروز بر طبل جنگ می‌کوبد. جریان افراطی‌گری را پوشش و حتی تقویت می‌کند و حق انسانی افراد را در کشورها نادیده می‌گیرد.

خدادی افزود: متأسفانه امروز باید از واژه جدیدی به نام تروریسم رسانه‌ای نام ببریم. رسانه با پول کشوری، در کشور دیگری علیه مردم آن کشور دیگر تلاش می‌کند تا آنها را ضعیف کنند. البته قدرت مردم برتر از هر جریانی است که نمی‌توان آن را خاموش کرد چون حق همواره با مردم است.

وی در بخشی دیگر از سخنانش از گسترش همکاری بیشتر بین ایران و روسیه در شرایطی که ایران تحت تحریم‌های ظالمانه قرار گرفته خبر داد و خطاب به خبرنگاران آزاد اندیش گفت: مردم ایران در حالی با کرونا دسته و پنجه نرم می‌کنند که تحت تحریم‌های ظالمانه هستند. امروز داروهای بیماران صعب العلاج گروگان امریکاست.

منبع: ایرنا

کد خبر 448421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.