تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز ۱۰ میلیاردی

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از اجرای حکم تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی در یکی از مناطق شهرستان کاشان به ارزش ۱۰ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین بساطی، اظهار کرد: در پی شکایت اداره جهاد کشاورزی شهرستان کاشان مبنی بر اینکه، عده‌ای سودجو بیش از ۵ هکتار زمین از اراضی کشاورزی منطقه پدیده شهر کاشان را تغییر کاربری داده و در آن ساخت و سازهای غیر مجاز صورت دادند موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی‌های صورت گرفته و محرز شدن جرم ارتکابی، مأموران با اخذ دستور قضائی مبنی بر قلع و قمع و تخریب ساخت و سازهای صورت گرفته به همراه نماینده دادستانی و کارشناسان اداره جهاد کشاورزی شهرستان کاشان به محل اعزام و نسبت به اجرای حکم اقدام کردند.

سرهنگ بساطی با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش این قطعه زمین را ۱۰ میلیارد تومان اعلام کردند، گفت: افراد سودجو به صورت غیرمجاز زمین کشاورزی مذکور را تغییر کاربری داده و در آن باغ، ویلا و مشاور املاک احداث کرده بودند که با حکم مقام قضائی نسبت به آزاد سازی این زمین اقدام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان در پایان خاطرنشان کرد: به شهروندان توصیه می‌کنیم به منظور جلوگیری از تضییع حقوق و زیان‌های مالی قبل از خرید زمین و انجام هرگونه عملیات عمرانی در آن نسبت به استعلام اصالت و کاربری زمین از ادارات مربوطه اقدام و پس از دریافت مجوزهای قانونی نسبت به ساخت و ساز در آن اقدام کنند.

کد خبر 448413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.