فعلا زمان درستی برای پخش جیمز باند جدید نیست

دنیل کریگ، بازیگر نقش جیمز باند در چند سری از این فیلم، از تصمیم سازندگان جدیدترین نسخه جیمز باند برای تعویق پخش این فیلم به صورت کامل حمایت کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا به نقل از ورایتی، سازندگان جدیدترین نسخه فیلم جیمز باند، "زمانی برای مردن نیست"، در روزهای اخیر خبر از تعویق اکران این فیلم تا ماه آپریل ۲۰۲۱ دادند. این فیلم که آخرین حضور دنیل کریگ به عنوان بازیگر نقش ۰۰۷ است، به دلیل مشکلات ایجاد شده از شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده است و حالا بازیگر نقش اول این فیلم، از تصمیم سازندگان آن حمایت کرده است.

دنیل کریگ که در ویژه برنامه گفت‌وگو محور جیمی فالن در مورد جیمز باند که به مناسبت سالروز پخش اولین سری از این مجموعه در سال ۱۹۶۲ بود، حضور داشت، در مورد این تصمیم گفت: ما فقط می‌خواهیم که مردم به شکلی کاملاً امن و درست به سینماها رفته و این فیلم را تماشا کنند.

وی افزود: سینماهای در همه جای دنیا بسته هستند و خواسته ما، اکران این فیلم در زمانی است که همه دنیا بتوانند این فیلم را تماشا کنند؛ پس در حال حاضر زمان درستی برای اکران این فیلم نیست. پس امیدواریم که در روز دوم آپریل بتوانیم از دیدن این فیلم لذت ببریم.

کریگ در مورد نقش معروف خود به عنوان مأمور ۰۰۷ گفت: همه تلاش خود را برای ایفای این نقش انجام می‌دهم؛ خیلی خوشحالم که بار دیگر برای ایفای این نقش به جلوی دوربین رفتم. باید اقرار کنم که پس از سری قبلی، نیاز به استراحت داشتم اما داستان به نظر کامل نمی‌آمد. داستان باند تا به اینجا به خوبی پیش رفته است پس توصیه من به جیمز باند بعدی این است که این اتفاق خوب را خراب نکند.

کد خبر 448404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.