فرصتی بزرگ برای امید نورافکن

پانصد و هفتاد و سومین شماره رسانه الکترونیک"فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "۱۰ آبان آغاز دوباره عشق و هیجان" عنوان اصلی این روزنامه است که اشاره به زمان شروع فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر دارد. سازمان لیگ فوتبال ایران روز گذشته زمان آغاز بیستمین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور را اعلام کرد که به این ترتیب شنبه ۱۰ آبان، تاریخ دقیق شروع بیستمین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ است.

"بازیکن می‌خواهیم، عجله کنید" تیتر دیگری از این رسانه است که به صحبت رحمان رضایی پرداخته است. رضایی گفته: این تیم فصل گذشته علی‌رغم دارا بودن بازیکنان خوب و با کیفیت تا هفته‌های پایانی، خطر سقوط از لیگ برتر را احساس می‌کرد و حالا تعداد زیادی از بازیکنان خوب و با کیفیت نیز از این تیم جدا شده که هنوز جایگزین مناسبی برای آنها پیدا نشده است. رضایی افزوده: از مدیریت باشگاه این انتظار را دارم تا هرچه سریع‌تر وضعیت بازیکنان را مشخص کرده و در پست‌هایی که کمبود بازیکن دارند هرچه زودتر نسبت به جذب نفرات جدید اقدام کنند.

"فرصتی بزرگ برای امید نورافکن" عنوان پایانی این روزنامه است که اشاره به دعوت نورافکن به تیم ملی دارد. در اردوی جدید تیم ملی، خبری از بازیکنانی چون مسعود شجاعی و اشکان دژاگه نیست و نورافکن که در لیگ نوزدهم بسیاری از بازی‌های خود را در پست هافبک تهاجمی و وینگر چپ به میدان رفته، فرصت دارد تا در تیم ملی نیز در این پست تعداد بازی‌های ملی خود را افزایش داده و کارنامه ملی‌اش را درخشان کند. نورافکن این روزها با انگیزه و انرژی خاصی در تمرینات تیم ملی زیرنظر اسکوچیچ حضور پیدا کرده و امیدوار است بتواند نظر مربی کروات را برای حضور در ترکیب اصلی تیم ملی به دست آورد.

برای مشاهده تمامی صفحه‌های روزنامه "فوتبال به وقت اصفهان"، اینجا را کلیک کنید.

کد خبر 448391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.