نصب تمثال ۷۵ شهید در معابر شهر ساری

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ساری از جانمایی و نصب ۷۵ تابلوی تصویری شهدا در خیابان‌های سطح شهر ساری در یکسال گذشته خبر داد

به گزارش ایمنا، عین الله احمدی با اشاره به اینکه تاکنون ۷۵ تمثال شهدای ساری در سطح شهر ساری نصب‌شده است، اظهار کرد: ۲۵ تابلوی دیگر نیز تا پایان امسال در بلوارها، میدان‌ها و خیابان‌های شهر نصب می‌شود.

وی افزود: طرح نصب تابلوی تمثال شهدای ساری و بازسازی تابلوهای فرسوده شده تصاویر شهدا در یک سال گذشته آغاز شد و هم‌زمان با هفته دفاع مقدس در مرکز مازندران سرعت گرفت، در گام نخست این طرح ۷۵ تصویر شهدا در قاب ۳۰ تابلو جانمایی شد و در گام دوم این طرح با نصب ۲۵ تمثال دیگر تکمیل می‌شود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ساری گفت: این تابلوها در سه منطقه شهری و در بلوارهای امام هادی (ع)، کشاورز، سلیم بهرامی، امیر مازندرانی، خزر، داراب، پرستار و امام رضا (ع)، کمربندی شرقی و غربی، میدان هلال‌احمر، جاده جویبار و محوطه بیمارستان ولایت نصب‌شده است.

احمدی به تأکید شهردار ساری مبنی بر ساماندهی تابلوهای شهدا به موجب اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت اشاره کرد و گفت: هدف از اجرای این طرح ارج نهادن به مقام والای شهدا، زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره آنان و تداوم راه این عزیزان است.

وی به ساماندهی تابلوها و آراستگی نمای شهری در معابر اصلی و فرعی سطح شهر ساری خبر داد و گفت: این اقدام باهدف آراستگی، پیرایش نما، فضای شهری و جلوگیری از برخی ناهماهنگی‌ها در تابلوهای تبلیغاتی کسبه، ساختمان‌ها انجام شد.

رئیس سازمان فضای سبز شهرداری ساری عنوان کرد: در راستای ساماندهی تابلوهای سطح شهر از ۶۰۱ تابلوی شناسایی‌شده تاکنون ۵۰۴ تابلو تعیین و تکلیف و مابقی در دست اقدام است.

کد خبر 448387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.