آزادسازی ۹٠ درصد از مسیر بزرگترین خیابان شهر یاسوج

شهردار یاسوج گفت: ۹۰ درصد از مسیر خیابان ۴۵ متری آیت‌الله ملک حسینی (بنسنجان - شرف آباد - دولت آباد - زیرتل) آزادسازی شد.

به گزارش ایمنا، نستهن مقدم اظهار کرد: با توجه به لزوم اجرای طرح مهم ۴۵ متری آیت الله ملک حسینی و تأثیر آن در کاهش ترافیک شهر، شهرداری یاسوج در این دوره کاری به موضوع خیابان ۴۵ متری بنسنجان، شرف آباد، دولت‌آباد و زیرتل و اتصال آن به پل سوم بشار که ۳۰ سال پیش تصویب شده بود، ورود کرد و اکنون ۹۰ درصد از این معبر آزادسازی شده است.

وی گفت: این معبر پنج کیلومتری که بزرگترین خیابان شهر یاسوج است و در این بازه زمانی حدود ۹۰ درصد از مسیر با تعامل و همکاری مردم و شورای شهر بازگشایی شده و مابقی اجرای این طرح نیز با قدرت بیشتر اجرایی خواهد شد.

شهردار یاسوج تصریح کرد: با بهره برداری کامل این طرح، بخشی از بار ترافیک شهری از مرکز شهر به جنوب یاسوج انتقال داده خواهد شد.

مقدم گفت: ارتقای کلاس شهری غرب و جنوب شهر یاسوج و همچنین کاهش بار ترافیکی از مرکز شهر از دیگر مزایای این طرح است.

وی با اشاره به عملیات زیرساختی در این مسیر گفت: زیرساخت‌های این محور نیز در حال اجراست که جدول‌گذاری بخشی از این مسیر صورت گرفته است و بزودی عملیات آسفالت و بلوار وسط این خیابان نیز اجرا می‌شود.

کد خبر 448384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    2 0
    عالیه این طرح ، بی نظیره ، احسنت بر شهردار محترم و شورای شهر یاسوج
  • IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    0 0
    جناب شهردار دستت درد نکنه اما تکلیف کاربری های بلوار زیر تل و زمینهای زیر تل و تکمیل لاین دوم پل بشار سوم مبهم است
  • فرید IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
    0 0
    درود بر شهردار پرتلاش و توانمند .
  • IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
    1 0
    آقای شهردار لطفا دروغ نگو چون با مالکین تسویه نکردید پس خواهشا شانتاژ تبلیغاتی نکن.زیر شهرک امام حسین با آقایان جهانبازی تسویه نکردید .هر حرفی و کاری میکنید اصلا وجود خارجی یا مثمر ثمر نداره