قسمت آخر سریال زمین گرم امشب پخش می‌شود

آخرین قسمت از سریال «زمین گرم» به کارگردانی سعید نعمت اله و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی، امشب روی آنتن شبکه سه سیما می رود.

به گزارش ایمنا و به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، آخرین قسمت از سریال «زمین گرم» به کارگردانی سعید نعمت‌اله و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی که از ۱۱ شهریورماه روی آنتن شبکه سه سیما رفته بود، با گذشت ۲۶ قسمت امشب ۱۵ مهر به پخش خود پایان خواهد داد.

این سریال ۲۷ قسمتی که برای پخش از شبکه سوم سیما آماده شده بود بعد از «جراحت» و «برادرجان» ادامه‌ای از سه‌گانه سعید نعمت‌اله در همان فضای برادرانه و خانواده بود که هرشب ساعت ۲۰:۴۵ روی آنتن شبکه سه سیما می‌رفت.

در خلاصه داستان «زمین گرم» که مضمونی اجتماعی- مذهبی دارد، آمده است: بعد از سال‌ها بی‌خبری دو برادر از هم، برادر بزرگ‌تر که آخرین ساعات حیات خود را پشت سر می‌گذارد به سراغ برادر کوچک‌تر می‌رود تا وصیت کند؛ وصیتی که زندگی برادر کوچک را دستخوش چالشی بزرگ می‌کند...

علیرضا خمسه، مرجان شیرمحمدی، اصغر همت، نادر فلاح، علیرضا آرا، کامران تفتی، شیوا ابراهیمی، دنیا مدنی، صادق برقعی، ندا عقیقی، مرتضی درویش زاده، مسعود شریف، وحید فعال و با حضور پریوش نظریه، مارال فرجاد، مجید واشقانی، مجید نوروزی … ترکیب بازیگران این سریال را تشکیل می‌دهند.

کد خبر 448381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.