محدودیت نصب اعلامیه‌های فوتی در بوشهر

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر گفت: به دلیل اعتراض شهروندان، نصب بنرهای تصویر تسلیت و اعلامیه‌های ترحیم دارای ابعاد بزرگ در این شهر ممنوع است.

به گزارش ایمنا، احمد بارگاهی با اشاره به نقش این بیلبوردها در شیوع افسردگی در بین مردم اظهار کرد: در هفته‌های اخیر بارها نسبت به نصب بنرهای تسلیت اعتراض‌هایی توسط شهروندان به سازمان فرهنگی شهرداری رسیده‌است.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه این روزها مردم از مشکلات متعدد رنج می‌برند، مشاهده تصاویر درگذشتگان آن هم به تعداد زیاد و در ابعاد بزرگ در سطح شهر، چیزی جز افزایش غم و ناراحتی مردم را در پی نخواهد داشت.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر ادامه داد: از همشهریان تقاضا داریم در این ارتباط همکاری لازم را با سازمان فرهنگی شهرداری داشته باشند.

بارگاهی افزود: محیط عمومی متعلق به شخص نیست و شهروندان عزادار نیز به‌منظور احترام به حقوق سایر افراد جامعه باید نسبت به این موضوع توجه کافی داشته باشند زیرا سایر شهروندان با دیدن این تصاویر غمگین و آزرده می‌شوند.

وی با اشاره به الزام کانون‌های تبلیغاتی به چاپ نکردن بنرهای تسلیت و ترحیم ادامه داد: در وهله اول از شهروندان درخواست شده از نصب بنر درگذشتگان و آگهی ترحیم در سطح شهر خودداری کنند اما از امروز واحد زیباسازی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر نیز نسبت به جمع‌آوری بنرهای نصب شده اقدام خواهد کرد.

منبع: ایرنا

کد خبر 448374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.