پیاده‌راه خیابان باغ گلدسته نوسازی می‌شود

مدیرمنطقه سه شهرداری اصفهان گفت: نوسازی پیاده‌رو خیابان باغ گلدسته و قسمت داخلی بوستان شهید رجایی با بیش از هفت میلیارد ریال اعتبار انجام می‌شود.

حسین کارگر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای نوسازی پیاده‌روهای سطح منطقه سه، پیاده رو شمال خیابان عبدالرزاق، خیابان نشاط و ضلع جنوبی خیابان مشتاق اول تا پایان سال‌جاری اجرایی می‌شود.

وی افزود: عملیات آواربرداری ضلع شمال و شرق بوستان شهید رجایی به منظور نوسازی پیاده رو انجام شده است.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان با اشاره به نوسازی پیاده‌رو خیابان باغ گلدسته، تصریح کرد: عملیات آواربرداری پیاده رو ضلع شرقی بوستان شهید رجایی انجام شده و پس از زیرسازی مناسب‌سازی و موزائیک فرش می‌شود.

وی افزود: هزینه عملیات نوسازی پیاده‌رو خیابان باغ گلدسته و قسمت داخلی بوستان شهید رجایی بیش از هفت میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

کارگر با اشاره به دیگر پروژه‌های عمرانی منطقه سه، گفت: در خیابان استانداری جنب خیابان فرشادی محوطه‌ای روی بام پارکینگ زیرسطحی فرشادی بلااستفاده وجود داشت که با طراحی ویژه، زیرسازی، نصب گلدان‌های سنگی، مبلمان ویژه شهری و نورپردازی به محیطی زیبا و دلنشین با عنوان پاتوق شهری، برای سپری کردن اوقات فراغت شهروندان در این محدوده احداث شده است.

وی در خصوص دیگر پروژه‌های عمرانی منطقه، اظهار کرد: فاز سوم ساماندهی گذر تاریخی میرعماد معروف به چاه حاج میرزا به طول ۳۸۰ متر تلفیق بلوک و سنگ‌فرش با تفکیک پیاده‌رو از سواره‌رو، پیشرفت ۷۰ درصدی داشته است.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان با اشاره به گذر تاریخی گردشگری بازار اصفهان در مسیر میدان تا میدان گفت: عملیات سبک‌سازی بام، ایزولاسیون و آجر بام بازار اصفهان به اتمام رسیده و عملیات سنگ فرش کف بازار با زیرسازی و نوسازی تأسیسات شهری در دست اقدام است و تاکنون ۷۰ درصد پیشرفت داشته است.

وی در خصوص اصلاح هندسی و مناسب سازی خیابان فرشادی، گفت: عملیات احداث ایستگاه‌های اتوبوس، مناسب‌سازی، پیاده‌روسازی ضلع شمالی خیابان فرشادی همچنین سنگ‌فرش ادامه بازار حسن‌آباد و اتصال به پیاده‌رو این خیابان با هزینه عمرانی و ترافیکی بیش از سه میلیارد ریال در دست اقدام است.

کد خبر 448344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.