پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه ساماندهی میدان امام حسین(ع)

معاون عمران شهری شهردار اصفهان از پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه ساماندهی میدان امام حسین(ع) خبر داد و گفت: پیشرفت این پروژه ۱۵ درصد جلوتر از برنامه زمان‌بندی شده است.

ایرج مظفر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پروژه ساماندهی و کف‌سازی میدان امام حسین (ع) در راستای تکمیل پروژه‌های چهارباغ و برای اتصال این محور به محور سپه و در نهایت میدان امام (ره) ادامه می‌یابد.

وی افزود: با توجه به اینکه پروژه ساماندهی میدان امام حسین (ع) در نقطه شلوغی از شهر در حال انجام است، اجرای این پروژه در دو فاز طراحی شد که فاز نخست آن مربوط به محور میانی میدان به مساحت یک هزار مترمربع بود.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان ادامه داد: اجرای فاز نخست پروژه ساماندهی میدان امام حسین (ع) شامل آب نما، فضای سبز و سنگ فرش میدان ابتدای اسفندماه سال گذشته آغاز شد و در مدت یک ماه احداث شد که این اقدام حاصل فعالیت شبانه‌روزی کارگران و مهندسان بود.

وی با بیان اینکه در فاز نخست پروژه ساماندهی میدان امام حسین (ع) ۳۸۰ متر فضای سبز، ۳۰۰ متر آب‌نما و ۳۲۰ متر سنگفرش اجرا شده است، تصریح کرد: پس از ایام نوروز تا زمان دریافت مجوزهای لازم و هماهنگی با تأسیسات شهری و پلیس راهور عملیات اطراف میدان در چند فاز از تیرماه سال‌جاری آغاز شد.

مظفر خاطرنشان کرد: پروژه ساماندهی میدان امام حسین (ع) در حال حاضر ۷۰ درصد پیشرفت دارد و ۱۵ درصد جلوتر از برنامه زمان‌بندی شده است که امیدواریم تا اواخر آبان‌ماه تحویل شهروندان شود.

وی گفت: مساحت میدان امام حسین (ع) حدود هشت هزار مترمربع است که یک هزار مترمربع مرکز آن در ایام عید احداث شد و هفت هزار مترمربع دیگر شامل ۸۲۰ متر فضای سبز، ۶۸۰ مترمربع مسیرهای دوچرخه و پنج هزار و ۵۰۰ مترمربع سنگ‌فرش در حال انجام است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان اظهار کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های شده، برای اجرای پروژه ساماندهی میدان امام حسین (ع) هفت میلیارد تومان هزینه می‌شود.

کد خبر 448311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.