هشدار شهرداری پردیس به اتحادیه مشاوران املاک

شهردار پردیس گفت: صدور پروانه در اماکن غیرتجاری را خلاف می‌دانم و به تمام اتحادیه‌ها به ویژه اتحادیه مشاوران املاک هشدار می‌دهم از صدور پروانه کسب در اماکن غیرتجاری اکیداً خودداری کنند.

به گزارش ایمنا، مرتضی همتی اظهار کرد: در نخستین روزهای شکل‌گیری شهر پردیس و به واسطه نبود فضاهای تجاری و راسته بازارهای شهری و تسهیل در امر تهیه مایحتاج روزانه برای شهروندان دکه‌هایی در سطح شهر راه‌اندازی شد که به مرور با احداث واحدهای تجاری مورد نیاز باید ساماندهی شود.

وی گفت: در همین جا تصریح می‌کنم هرگونه خرید و فروش دکه‌های موجود در سطح شهر بدون مجوز شهرداری کاملاً غیرقانونی است و چنانچه انجام پذیرد، شهرداری برابر قانون رفتار کرده و ممکن است به لغو مجوز دکه منجر شود.

شهردار پردیس در خصوص دکه املاک احداث شده در فاز ۱۱ شهر پردیس نیز تاکید کرد: از نظر شهرداری احداث دکه املاک آن هم در جایی نامناسب کاملاً غیرقانونی است و به محض تحویل فازهای جدید شهر، شهرداری در خصوص این دکه و سایر دکه‌های موجود تصمیم گیری و اعمال قانون خواهد کرد.

همتی تأکید کرد: صدور پروانه در اماکن غیرتجاری را خلاف می‌دانم و به تمام اتحادیه‌ها به ویژه اتحادیه مشاوران املاک هشدار می‌دهم از صدور پروانه کسب در اماکن غیرتجاری اکیداً خودداری کنند.

منبع: فارس

کد خبر 448307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.