هواداران شهرداری آستارا نگران از دست دادن میزبانی در لیگ یک هستند

سخنگوی شورای اسلامی شهر آستارا گفت: تجهیز ورزشگاه وحدت نیازمند بودجه و اعتبار میلیاردی است و نواقص و کمبودهای آن تنها توسط وزارت ورزش و جوانان برطرف می‌شود.

سروش وظیفه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مشکلات ورزشگاه وحدت آستارا باید سال‌ها قبل توسط وزارت ورزش و جوانان برطرف می‌شد و در راستای تجهیز آن اقدامات مناسبی نشده است.

وی افزود: تیم فوتبال شهرداری آستارا به عنوان نخستین تیم در کشور از سال ۹۶ تاکنون، پس از طی سه مرحله متوالی از لیگ استانی به لیگ یک کشور صعود کرد و در حال حاضر مشکلات ورزشگاه وحدت و از دست دادن میزبانی، باعث نگرانی کادر فنی، بازیکنان و هواداران این تیم شده است.

سخنگوی شورای شهر آستارا تصریح کرد: سازمان بازرسی استان گیلان در سال ۹۷ با ارسال نامه‌ای به شهرداری و شورای اسلامی شهر آستارا اجازه تیم داری نداد اما این دو نهاد در این سال‌ها برای موفقیت تیم شهرداری از هیچ کمک و تلاشی دریغ نکرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: ساخت، تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی از وظایف وزارت ورزش و جوانان است اما شهرداری در سال گذشته برای ساخت رختکن، سرویس بهداشتی، حمام و روشویی برای بازیکنان میزبان، مهمان و داوران و همچنین نصب داربست در اطراف زمین برای انجام بازی‌ها حدود ۱۸۰ میلیون تومان هزینه کرده است.

وظیفه افزود: طبق دستورالعمل سازمان بازرسی، شهرداری و شورای شهر در صورتی می‌تواند در لیگ یک تیم داری کند که منابع مالی و هزینه‌های آن را خارج از این نهاد تأمین کند.

سخنگوی شورای شهر آستارا تاکید کرد: میزان هزینه مورد نیاز تیم فوتبال شهرداری باید از همین ابتدا مشخص و شفاف سازی شود تا کادر فنی و بازیکنان این تیم در جریان برگزاری مسابقات دچار حاشیه و مشکلات نشوند.

وی با بیان اینکه برای حل مشکلات مالی باشگاه شهرداری آستارا به کمک مسئولان هیچ امیدی نیست. تصریح کرد: تنها راه حل مشکلات مالی این باشگاه، جذب اسپانسر، کمک و یاری تجار و بازاریان شهرستان است.

وظیفه اظهار کرد: از وزارت ورزش و جوانان انتظار داریم براساس ردیف بودجه‌ای که دارد، هر چه سریع‌تر برای تجهیز ورزشگاه وحدت اعتبار مناسبی را اختصاص دهد تا تیم فوتبال شهرداری آستارا بتواند در خانه با تماشاگران پرشوری که دارد در لیگ یک با شایستگی به استقبال حریفان برود.

به گزارش ایمنا، تیم فوتبال شهرداری آستارا در دور برگشت از مرحله پلی‌آف مسابقات لیگ دسته دو پاس همدان را شکست داد و برای نخستین بار در تاریخ ورزش این شهرستان به لیگ دسته یک صعود کرد. مسابقات لیگ دسته یک ۱۵ آبان ماه سال جاری آغاز می‌شود.

کد خبر 448289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.