خلق آفرینش‌های شهری و حرکت به سوی پروژه‌های خلاق در منطقه ۹

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: در این منطقه ضمن خلق آفرینش‌های شهری، به سمت اجرا و تکمیل پروژه‌های شهری مبتنی بر مدل آفرینش‌های شهری حرکت خواهیم کرد.

علیرضا رفیعی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: منطقه ۹ یک منطقه نیست بلکه پیکره‌ای از شهر اصفهان است و با کاربست پتانسیل‌های قابلی که در دل این منطقه نهفته است، می‌توان جلوه‌هایی از آفرینش شهری را در آن خلق کرد و در راستای توسعه منطقه و به منظور حصول حداکثری بهره‌وری خدمات شهری از آنها استفاده کرد.

وی از اجرایی شدن پروژه مسیر گردشگری و پیاده راه گردشگری غرب اصفهان حدفاصل منارجنبان تا کوه آتشگاه در سال‌ جاری خبر داد و تصریح کرد: این پروژه یکی از پروژه‌های راهبردی منطقه ۹ در برنامه اصفهان ۱۴۰۰ است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در حال حاضر پروژه مسیر گردشگری و پیاده راه گردشگری غرب اصفهان با همکاری دانشگاه هنر در دست مطالعه و طراحی است و برای اجرایی شدن آن با رویکرد حفظ کوچه باغ‌های دلنشین و فضاهای سبز اکولوژیک و بکر در منطقه تلاش خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در سال‌جاری از طرح لوپ گردشگری گل و گیاه و همچنین طراحی و ایجاد گلخانه‌های گنبدی با معماری خاص در این منطقه رونمایی خواهد شد.

رفیعی با بیان اینکه نهم آذرماه سال جاری یادمانی در این منطقه برگزار می‌شود و ۹ پروژه عمرانی و خدماتی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت، گفت: در آستانه روز جهانی کودک فردا _ چهارشنبه ۱۶ مهرماه_ با تعدادی از دانش آموزان منطقه در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نشستی برگزار خواهیم کرد تا با مفاهیم شهر و شهرداری بیشتر آشنا شوند و حس مسئولیت‌پذیری آنها افزایش یابد.

کد خبر 448286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.