چرا شیلا خداداد در «ستایش» بازی نکرد!

خبرگزاری ایمنا: پس از منتفی شدن حضور ایرج قادری به عنوان کارگردان، شیلا خداداد هم از بازی در مجموعه «ستایش» انصراف داد!

 به گزارش ایمنا، در حالی که مجموعه تلویزیونی "ستایش" به قسمت های پایانی پخش خود نزدیک می شود، اما مراحل تولید این سریال ملودرام همچنان خبرساز است و آخرین خبر این که مریلا زارعی احتمالا در فاز دوم این سریال تلویزیونی نقش آفرینی می کند.
احتمال حضور مریلا زارعی و ماه چهره خلیلی در "ستایش"
پایگاه اطلاع رسانی شبکه ایران اعلام کرد،با نرگس محمدی بازیگر نقش "ستایش" برای بازی در فصل دوم صحبت هایی شده است ولی بازی کردن او منوط به این است که تست گریم نرگس محمدی جواب دهد . چون در ستایش ۲،ما ستایش را در بیست سال بعد خواهیم دید وهمین یک گریم متفاوت را میطلبد .شنیده شده که اگر تست گریم نرگس محمدی برای ستایش بیست سال پیر شده جواب ندهد عوامل فیلم برای این نقش سراغ بازیگرانی چون مریلا زارعی وماه چهره خلیلی خواهند رفت.
شیلا خداداد و میترا حجار گزینه های نخست بازیگری
فاز اول سریال "ستایش" نیز برای انتخاب نقش نخست خود مسیری پر فراز و نشیب را طی کرد. سریال "ستایش" ابتدا قرار بود توسط ایرج قادری کارگردانی شود و پس از کناره گیری او، اصغر هاشمی چند هفته ای پشت دوربین این مجموعه قرار گرفت و با رفتن او، سعید سلطانی بیشتر بخش های آن را کارگردانی کرد. بر همین اساس، ابتدا حضور شیلا خداداد در نقش ستایش قطعی بود و او قرارداد نیز امضا کرد، اما این بازیگر با منتفی شدن حضور قادری، از خیر آن گذشت!
ایرج قادری نیزبه تازگی در گفت وگویی با بانی فیلم ضمن تایید این خبر در خصوص انتخاب بازیگران این سریال گفته است: بله، آقای ارجمند اولین انتخاب من بود، پس از آن آقای عزیزی، مهدی سلوکی .... و مهدی پاکدل. به طور کلی تمام نقش ها را انتخاب کرده بودم. البته برای نقش ستایش با خانم شیلا خداداد قرارداد بسته بودیم که بعد از خداحافظی من او هم انصراف داد.
بر اساس این گزارش پس از جدایی شیلا خداد و قادری و پیوستن اصغر هاشمی به این پروژه، عوامل تولید با میترا حجار به توافق رسیدند و صحنه هایی از سریال هم با حضور او تصویربرداری شد اما بعد از رفتن اصغر هاشمی میترا حجار هم از گروه جدا شد.
دلایل جدایی ایرج قادری از "ستایش"
اما ایرج قادری در ادامه این گفت وگو با تاکید بر این نکته که از مخاطبان پروپا قرص "ستایش" است در پاسخ به علت کناره گیری از کارگردانی این سریال گفته است: راستش ۱۲ قسمت از فیلمنامه نوشته شده بود که من بیمار شدم. معاینات نشان می داد که ممکن است برای مدتی شاید نتوانم با همه وجود و قدرت کار کنم ... من عادت دارم صبح قبل از همه همکارانم سر صحنه می روم و شب بعد از همه صحنه را ترک می کنم. کار نیم بند با مریضی و ناتوانی و این چیزها را دوست ندارم. از آن گذشته، به نظرم رسید حجم کار و مدت آن ممکن است با بیماری من سازگار نباشد. دلم نمی خواست آدمی مثل زرین کوب که این همه پای من ایستاده بود و با عشق و علاقه می خواست این کار را انجام دهد از جانب من صدمه بخورد. می ترسیدم در میانه کار نتوانم ادامه بدهم و این می توانست موجب خسارت های جبران ناپذیر در مورد سریال و همین طور این تهیه کننده جوان و علاقه مند و با انرژی باشد. بنابراین علی رغم میل قلبی ام ترجیح دادم کنار بکشم.
نیما شاهرخ شاهی و حامد بهداد در نقش "طاهر"
جالب است بدانید پیش از مهدی پاکدل بازیگران دیگری کاندید بازی نقش طاهر بودند. نیما شاهرخ شاهی و حامد بهداد از جمله بازیگرانی بودند که به دفتر تولید پروژه آمدند و مذاکراتی هم انجام شد، ولی هیچ کدام به نتیجه نرسید. چندی پیش روزنامه بانی فیلم در گزارشی از گزینه های نخست بازیگری سریال های تلویزیونی نوشت: شاهرخ شاهی یکی دو جلسه با سازندگان مذاکره کرد، ولی گویا چون برنامه دیگری داشت، تصمیم خود مبنی بر بازی نکردن در سریال ها را بهانه کرد و کنار رفت. حالا بماند که چندی بعد با سریال سطحی "موج و صخره" قرارداد بست و حاصل آن، تصاویر متحرک بی مزه ای بود که نوروز امسال در شبکه تهران دیدیم!
پس از شاهرخ شاهی، سازندگان با حامد بهداد نیز رایزنی هایی داشتند، اما او که دستمزد بالایی را طلب کرده بود نیز با عوامل تولید مجموعه به توافق نرسید. گرچه بعدها شنیده شد بهداد در جمعی خصوصی در این باره گفته بود اصلاً قصد حضور در تلویزیون را نداشته و با طرح درخواست این میزان دستمزد، تنها می خواسته موضوع را از سر باز کند. نقش طاهر را مهدی پاکدل بازی کرد.
کد خبر 44828

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۱
    1
    آقا يه سريال بسازيد مردم يه كم بخندند ازاول تا آخر اين سريال مرگ و جدايي و غصه (البته با اوضاع فعلي مي خونه)

    پاسخ سایت: 0

  • IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۱
    1
    كش دادن سريال نقطه ضعف كارگردان است

    پاسخ سایت: 0