مشهد در آستانه اربعین حسینی سیاه‌پوش شد

مدیر کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد از تعویض کل پرچم‌های پل‌ها و میادین این کلانشهر به رنگ مشکی به مناسبت فرارسیدن اربعین شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) خبر داد و گفت: هماهنگی جهت همکاری در برگزاری نماز اربعین در میدان شهدا در حال انجام است.

علیرضا صحراگرد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از جمله برنامه‌های معاونت خدمات شهری در راستای فضاآرایی شهر در آستانه اربعین حسینی، هماهنگی لازم جهت شست و شوی میدان شهدا و انتقال وضوخانه سیار به میدان شهداست.

وی افزود: یکی از مباحث مهم در این زمینه پاکسازی و شست و شوی شهر است که در این زمینه هماهنگی جهت شست و شو و پیش بینی بیش از ۲۰۰ نفر کارگر برای خدمات دهی در میدان شهدا، خیابان آیت الله شیرازی، خیابان امام رضا (ع) و طبرسی شده است.

مدیر کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد ادامه داد: در محورهای منتهی به حرم مطهر برای جلوگیری از تخریب فضای سبز در مناطق دو، سه، چهار، پنج، شش، هفت و هشت شهرداری مشهد تعداد ۱۰۰ نفر نیروی ویژه نگهبانی و نظافت‌چی مستقر می‌شود.

وی تصریح کرد: هماهنگی جهت انتقال وضوخانه سیار به عرصه شهدا و هماهنگی جهت همکاری در برگزاری نماز اربعین در آنجا از دیگر برنامه‌های معاونت خدمات شهری به مناسبت اربعین حسینی است.

کد خبر 448271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.