روزنامه‌های ورزشی ۱۵ مهر؛ آندره آ... محمود فکری!

بعد از بازی مدیران استقلال با نام مربیان بزرگی همچون استراماچونی و الکس نوری گویا محمود فکری تا ساعاتی دیگر سما سرمربی استقلال می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز –سه‌شنبه ۱۵ مهر- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "آندره آ… محمود فکری" به نحوی انتخاب محمود فکری به عنوان سرمربی استقلال را تمام شده دانست و حتی مدعی شد فکری دستیاران خود در استقلال را نیز معرفی کرده است.

"گل" با عنوان"آخرین مدافع استقلال" بر خلاف سایر سانه‌ها سرمربیگری محمود فکری در استقلال را قطعی ندانست و مدعی شد نهایی شدن این موضوع منوط به اجازه باشگاه نساجی است.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "استقلال مذاکره نکرد شاید ۱۰ میلیارد بخواهیم" به ادعای مالک باشگاه نساجی مازندران پرداخت، این در حالی است که همین روزنامه در دیگر عنوان خود از تلاش هیئت مدیره استقلال برای گرفتن رضایت نساجی برای انتقال فکری خبر داد.

"خراسان ورزشی" با عنوان "بازگشت آقای تعصب در گرو امضای نساجی" با روتیتر خود مدعی شد استقلال با فکری تمام کرده است، کسی که بسیاری مسیر آغاز سرمربیگری او تا رسیدن به نیمکت استقلال را شبیه علیرضا منصوریان می‌دانند.

"ایران ورزشی" با عنوان"مجلس مخالف استخدام مربی خارجی نیست" به موضع مجلس شورای اسلامی به ممنوعیت کار مربیان و بازیکنان خارجی در ایران از زبان قاضی زاده هاشمی پرداخت، کسی که از زمان ورود به مجلس شورای اسلامی همواره یک پای ثابت اظهارنظرها بوده است.

"شوت" با عنوان "مجلس علیه ورزش" اقدامات مجلس شورای اسلامی در حوزه فوتبال و سایر ورزش‌ها علیه ورزش کشور دانست، دخالت‌هایی که گویا می‌تواند منجر به تعلیق فوتبال ایران در آینده‌ای نزدیک نیز بشود.

" پرسپولیس" با عنوان"عملیات فریب" مدعی شد بعد از محرومیت عیسی آل کثیر که بسیاری آن را نتیجه پیام‌ها و اقدامات برخی از هواداران تیم‌های مختلف در درون خود ایران می‌دانند ماجرای محرومیت پرسپولیس از فینال آسیا یک عملیات فریب برای فراموش کردن این عمل بوده است.

"صدای سپاهان" با عنوان "به آینده خیلی امیدواریم" به اظهارات رحمان احمدی مربی دروازه‌بانان و نگاه او به آینده سپاهان پرداخت، مربی از جنس سپاهان که می‌تواند نیازمند را به روزهای اوج خود برگرداند.

کد خبر 448269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.