قرچک صاحب سینما می‌شود/قانون در کمین تاکسیرانان متخلف

در این بسته خبری از آموزش اصول ایمنی به بیش از چهار هزار دانش‌آموز خرم‌آبادی تا کاهش ۶۷ درصدی مسافران درون شهری سبزوار و هشدار شهرداری لوندویل به عاملان سد معبر را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

پایان عملیات ساماندهی پارک امانیه در آبیدر سنندج

شرمین شریفی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج از اتمام عملیات پروژه ساماندهی پارک امانیه در آبیدر سنندج خبر داد و عنوان کرد: در راستای ساماندهی پارک امانیه یک و نیم هکتار فضای سبز در محوطه این پارک احداث شد.

قرچک صاحب سینما می‌شود

بهمن خطیبی، فرماندار قرچک گفت: پردیس سینمایی امید با سه سالن و پیش بینی ۳۰۰ صندلی جنب پارک جنگلی زیباشهر با محوریت شهرداری قرچک احداث خواهد شد.

هشدار شهرداری لوندویل به عاملان سد معبر

شهردار لوندویل آستارا گفت: دست فروشان و صاحبان مغازه‌ها کالاهای خود را از خیابان‌ها و پیاده‌روها جمع آوری کنند، در غیر این صورت مأموران سد معبر با آنها برابر قانون برخورد خواهند کرد.

آموزش اصول ایمنی به بیش از ۴ هزار دانش‌آموز خرم‌آبادی

حمید علیرضایی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم‌آباد گفت: کارگاه‌های آموزش ایمنی و اطفای حریق برای چهار هزار و ۶۱۷ نفر از دانش‌آموزان این شهر برگزار شده است.

برخورد قانونی با تاکسیرانان قزوینی!

اسماعیل عرشیان، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از اجرای طرح برخورد قانونی با تاکسیرانانی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، پیرو مصوبه ستاد کرونا تاکسیرانی خبر داد.

جذب ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار در سال ۹۸ توسط شهرداری سمنان

علیرضا شربت‌دار، معاون توسعه مدیریت و منابع شهردار سمنان از جذب اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۹۸ توسط شهرداری سمنان خبر داد.

ساماندهی حریم و بستر رودخانه کرگانرود

شهرام غنی‌زاده، شهردار تالش گفت: حریم و بستر رودخانه کرگانرود برای جلوگیری از طغیان مجدد در هنگام بارندگی‌های شدید نیازمند ساماندهی است.

کاهش ۶۷ درصدی مسافران درون شهری سبزوار

مجید استیری، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سبزوار گفت: ویروس کرونا، مسافران درون شهری سبزوار را در شش ماه نخست سال جاری با کاهش ۶۷ درصدی مواجه کرده است.

کد خبر 448228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.