محمد حسین میثاقی از فوتبال برتر تا جدال با فردوسی پور + فیلم دعوا با تاج

محمد حسین میثاقی، مجری تلویزیون ایران، ۱۴ شهریور ۱۳۹۹، سی و چهار ساله شد. میثاقی سابقه اجرا در برنامه های نود و فوتبال ۱۲۰ را دارد. بحث استقلالی یا پرسپولیسی بودنش، مهمان های جنجالی برنامه هایش مثل مهدی تاج و یا تماس تلفنی او با سعید آذری، نام او را بیش از پیش بر سر زبان ها انداخته است.

به گزارش ایمنا محمدحسین میثاقی، مجری برنامه فوتبال برتر، از کودکی به فوتبال علاقمند بود و کار رسانه‌ای خود را از صدا و سیمای کرمانشاه آغاز کرد. میثاقی با کسب ۵۸۰ هزار رأی در برنامه سه ستاره سال ۹۴، تندیس مردمی سه ستاره را برای بهترین گزارشگر از دید مردم کسب کرد.

بیوگرافی محمد حسین میثاقی

محمدحسین میثاقی، مجری تلویزیون و گزارشگر فوتبال، متولد ۱۴ مهر ۱۳۶۵ در کرج است. میثاقی یک برادر و چهار خواهر دارد. پدر مرحومش مدیر مدرسه بود و با فوتبال بازی کردن او مخالفت می‌کرد. میثاقی متأهل است و یک فرزند ۲ سال و نیمه به نام سام دارد. وی از فوتسال، کتاب خواندن و فیلم دیدن به عنوان علایق و سرگرمی‌های خود نام می‌برد. میثاقی فارغ‌التحصیل ارشد ریاضی است و در دانشگاه‌های آزاد کرج و پیام نور درس آمار و ریاضیات را تدریس کرده است.

برنامه‌های محمد حسین میثاقی

بیست چهارده: این برنامه که ویژه برنامه جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل بود، با اجرای عادل فردوسی پور، رضا جاودانی و محمدحسین میثاقی بر روی آنتن شبکه سه رفته بود.

فوتبال ۱۲۰: موضوع این برنامه فوتبال اروپا بود. محمد حسین میثاقی در فصل سوم این برنامه جایگزین حمید محمدی شد. پس از اختلافات پیش آمده میان او و عادل فردوسی پور و با شروع برنامه فوتبال برتر، حمید محمدی به مجری‌گری فوتبال ۱۲۰ بازگشت.

فصل داغ فوتبال: این برنامه که ویژه برنامه جام ملت‌های اروپا و کوپا آمریکا ۲۰۱۶ بود، با اجرای محمد حسین میثاقی و مهدی توتونچی از شبکه ورزش پخش می‌شد.

فوتبال برتر: این برنامه که از سال ۱۳۸۰ با اجرای جواد خیابانی، پیمان یوسفی، مزدک میرزایی و محمد سیانکی پخش می‌شود، از فصل ۹۸–۱۳۹۷ لیگ برتر فوتبال ایران توسط محمد حسین میثاقی اجرا می‌شود. مهدی هاشمی تهیه کننده فوتبال برتر است.

آسیا ۲۰۱۹: این برنامه ویژه برنامه جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ بود و میثاقی اجرای آن را برعهده داشت.

سایر برنامه‌های که محمد حسین میثاقی به عنوان مجری یا گزارشگر در آن حضور داشته است:

  • ۹۰
  • جام چهاردهم
  • آسیا ۲۰۱۵
  • آقای گزارشگر
  • ریو ۲۰۱۶
  • بیست هجده
  • رکورد
  • برتر
  • ستاره ساز

میثاقی در برنامه نود

آشنایی اعضای شبکه سه با میثاقی که آن موقع در شبکه کرمانشاه مشغول به کار بود در نهایت او را به برنامه نود عادل فردوسی پور کشاند. محمد حسین میثاقی در ابتدا با گزارش و حاشیه‌های برنامه ۹۰ شناخته شد و مدتی نیز در برنامه پرطرفدار فوتبال ۱۲۰ شبکه ورزش حضور داشت. میثاقی هم اکنون علاوه بر اجرای فوتبال برتر، به تهیه کنندگی نیز مشغول است. وی از سال ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۷ گزارشگر برنامه نود بود.

محمد حسین میثاقی و عادل فردوسی پور

اختلاف عادل فردوسی پور با علی فروغی، مدیر وقت شبکه سه، باعث شد که از تهیه کنندگی برنامه ویژه جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ کنار گذاشته شود و میثاقی جای او را بگیرد. در آن زمان هواداران برنامه نود ضمن انتقادهای تند به میثاقی، کار او را خیانت به عادل فردوسی پور می‌خواندند و اعتقاد داشتند که نباید اجرای برنامه فوتبال برتر را قبول می‌کرده است.

محمد حسین میثاقی استقلالی یا پرسپولیسی

اصحاب رسانه و به خصوص گزارشگران و مجریان تلویزیونی همیشه سعی دارند که تیم مورد علاقه شأن مشخص نشود تا در کار خود متهم به طرفداری نشوند. محمد حسین میثاقی، در یکی از برنامه‌های فوتبال برتر که به پوشش بازی سپاهان و استقلال اختصاص داشت، با گفتن جمله: «پرسپولیس صدر جدوله، فردا با سایپا بازی داریم.» مهر تأییدی بر شایعاتی که علیه او به عنوان یک مجری پرسپولیسی در جریان بود زد.

البته پیش از این شایعاتی مبنی بر استقلالی بودن میثاقی به علت سابقه همکاری او با روزنامه استقلال جوان مطرح شده بود.

فیلم دعوای میثاقی و تاج

مهدی تاج در یکی از برنامه‌های فوتبال برتر حضور پیدا کرد و محمد حسین میثاقی یک گفتگوی چالشی و جذاب را در خصوص قرارداد ویلموتس با او شروع کرد. تاج که انتظار چنین گفتگویی را نداشت با استفاده ابزاری از نام عادل فردوسی پور سعی کرد میثاقی را به چالش بکشد. میثاقی نیز در دفاع از خود عادل را سپر رسانه‌ای تاج خواند.

در آن زمان فیلم گفتگوی غیر محترمانه میان مجری و مهدی تاج در برنامه زنده تلویزیونی سوژه شبکه‌های اجتماعی شده بود.

کد خبر 448219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 4
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • علی عباسپور IR ۰۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    43 25
    به نظرمن میثاقی درایت وصلابت اجرای این برنامه را ندارد اون هنوز کوچیکه برای طرف شدن با بزرگان فوتبال
  • حسین IR ۰۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    45 21
    میثاقی نماد شخص نمک نشناس و بی ارزش هست و گند زده به فوتبال کشور ، چون توان مقابله با فساد رو نداره، از وقتی عادل فردوسی‌پور و برنامه۹۰ توسط علی فروغی حذف شدن، دوباره دلال‌ها برگشتن به فوتبال، دوباره داوری ها پر حرف‌و‌حدیث و مشکوک شدن، دوباره فدراسیون بی صاحب شده و توی این همه مشکلات قرارداد با ویلموتس کسی پاسخگو نیست و هیچ مصاحبه‌ایی هم انجام نمیشه! امیدوارم هر جه سریعتر عادل فردوسی پور و برنامه‌اش به تلوزیون برگرده و بتونه نجاتبخش فوتبال بیمارمون باشه. یاحق
  • امیر IR ۰۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    26 15
    میثاقی ول کن داداش با کی حرف میزنی
  • پیروز IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    19 23
    دوستان اگر اجرای این برنامه را قبول نمیکرد بعد از بیست سال کار کردن در صدا و سیما با داشتن زن و بچه اخراج میشد. اینم در نظر داشته باشید.
  • حسین IR ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    36 21
    میثاقی فقط میخواد ادای عادل رودربیاره واصلاتو این قواره هانیست..
  • DE ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
    23 14
    میثاقی اصلا تو این اندازها نیست که بخواد جای عادل فردوسی‌پور رو بگیره....
  • وحید IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
    14 11
    میثاقی قد واندازت به این چی ها نمیخوره که بخوای جای عادل باشی تو همین فیلم تاج بهش میگه هم قد این چی ها نیستی
  • میلاد IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
    22 7
    اگه قرار به مقایسه عادل فرردسی پور و محمدحسین میثاقی باشه باید با سال سوم فردوسی پور مقایسه بشه در ضمن کی این بنده ی ادعا کرده که می خواد جای فردوسی پور رو بگیره
  • محسن IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    12 3
    همه عادت کردن تا میثاقی نقدی ازشون میکنه سریع تیکه ی عادل فردوسی پور و...میندازن بهش که عملا هیچ ربطی بهش نداره! و متاسفانه دیدگاه مردم هم باعث شده خیلی ها بتونن خودشون رو پشت این موضوع پنهان کنن. الان سوال در مورد قرار داد ننگینی که بسته شده اون هم از کسی که مرتبط ترین فرد در این موضوع هست چه ربطی به این موضوعات داره؟تا از یکی انتقاد میکنه سریع میگن عادل فردوسی پور و... برای موضوع عادل فردوسی پور برین دنبال برنامه ی نودی که دیگه حذف شده...