۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۱
ستاره سابق سرمربی استقلال شد

محمود فکری ستاره سابق آبی ها که دوران خاطره انگیزی در استقلال داشت، سرمربی جدید این تیم لقب گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، طبق اخبار رسیده، بالاخره پس از کش و قوس‌های فراوان محمود فکری سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال تهران لقب گرفت

‏گفته می‌شود رقم درخواستی نساجی برای صدور رضایت‌نامه فکری ۴ میلیارد تومان است که استقلال این رقم را تقبل کرده تا فکری مشکلی برای حضور در این تیم نداشته باشد.

برخی دیگر هم معتقد هستند که رقم مدنظر نساجی ۱.۵ میلیارد تومان است و به نظر می‌رسد که ۲.۵ میلیارد تومان باقیمانده، رقم قرارداد فکری است.

این در حالی است که در هفته‌های اخیر بارها و بارها نام آندرآ استراماچونی برای بازگشت به استقلال شنیده می‌شد و مدیران وقت این باشگاه هواداران را امیدوار کرده بودند.

استقلالی‌ها در چند وقت اخیر با حواشی زیادی دست و پنجه نرم می‌کردند. این تیم که با فرهاد مجیدی روند خوبی داشت، به یکباره با مشکل خوردن او با مدیرعامل، و اعلام جدایی به حاشیه رفت.

مسئولان باشگاه استقلال برای حضور در آسیا مجید نامجو مطلق را به طور موقت روی نیمکت تیم قرار دادند اما با باخت مقابل پاختاکور خیلی زود از آسیا حذف شدند.

اما در این میان حاشیه‌های به وجود آمده مبنی بر قلیان کشیدن بازیکنان آبی پوش در قطر و مصاحبه افشا کننده سعادتمند به عنوان مدیرعامل، وضعیت این باشگاه را بدتر هم کرد.

در حالی که لیگ برتر فوتبال ایران از آبان ماه شروع می‌شود و تکلیف همه تیم‌ها از لحاظ کادر فنی و بازیکن مشخص است، آبی‌های تهرانی تنها تیمی بودند که همچنان در بحران به سر می‌بردند.

هواداران که صبرشان لبریز شده بود به مقابل مجلس شورای اسلامی رفتند و صدای اعتراضشان را به گوش مسئولین رساندند تا شاید کمکی به حال و روز وخیم تیمشان شود.

سپس از سوی احمد مددی سرپرست موقت باشگاه، چندین نام چندین مربی برای هدایت استقلال معرفی شد، یکی از این نفرات الکس نوری بود که اصالتاً ایرانی است و سابقه مربی‌گری در بوندس لیگا را در کارنامه خود دارد.

مسئولان باشگاه استقلال به او پیشنهاد بستن قرارداد ریالی دادند اما نوری قبول نکرد، در ادامه پیشنهاد استقلال به گونه‌ای بود که نوری تمایلی برای آمدن به تهران نشان نداد

بعد از آن خبر رسید آبی‌ها مشغول مذاکره با چندین گزینه داخلی هستند. از نکونام، مجیدی گرفته تا رحمتی و فکری. اما سه نفر با باشگاه خود قرارداد داشتند.

فکری با نساجی، نکونام هم با فولاد. در خصوص رحمتی مسئولان استقلال گفتند او اصلاً جز گزینه‌های مربی‌گری باشگاه نیست. ضمن اینکه رحمتی با شهر خودرو قرارداد سه ساله داشت.

فرهاد مجیدی هم که چندین بار در مقاطع مختلف سرمربی تیم شد و بعد از مدتی برکنار شد، بعید به نظر می‌رسید که با وجود این اتفاقات بخواهد دوباره هدایت آبی‌پوشان را برعهده بگیرد.

از میان محمود فکری و جواد نکونام، استقلالی‌ها روی فکری به جمع بندی نهایی رسیدند و در مذاکره سخت و فشرده با مسئولان باشگاه نساجی مازندران موفق شدند ستاره سابق خود را بر مسند سرمربی‌گری استقلال بنشانند.

محمود حالا هرچه سریع‌تر باید فکری به حال تیم جدیدش بکند تا بیش از این، وقت را هدر نرود. او باید در مدت زمان کم آبی‌ها را مهیای حضوری پر قدرت در فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران کند.

فکری خودش جز ستاره‌های سابق باشگاه استقلال است و دوران درخشانی در این تیم به عنوان یک بازیکن داشته است.

او باید آبی‌ها را به جایگاه و خواسته واقعی هواداران ببرد کاری که بسیار دشوار است و خود فکری هم به این موضوع کاملاً واقف است که در مقابل سایر مدعیان کار سختی در پیش دارد.

کد خبر 448210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.