قالیباف: در جلسه سران قوا مسائل مربوط به مدیریت کرونا را مطرح می‌کنم

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه سران قوا مسائل مربوط به مدیریت کرونا را مطرح خواهم کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از خانه ملت، محمد باقر قالیباف روز دوشنبه با حضور در ICU کرونا بیمارستان امام خمینی تهران اظهار داشت: ساعت ۱۲ ظهر امروز تصمیم گرفتیم در بیمارستان حضور پیدا کنیم و مشکلات را از نزدیک ببینیم.

وی افزود: فردا جلسه سران قوا را داریم و به عنوان نماینده قوه مقننه در آن جلسه با توجه به این نظارت میدانی، مشکلات را مطرح خواهم کرد. در هر چهار حوزه پیشگیری، تشخیص، درمان و باز توانی باید تصمیم‌های جدی بگیریم.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: چهارشنبه نیز جلسه‌ای تخصصی با مسئولان بخش درمان کشور خواهیم داشت. انشاالله بازدید امروز در کنار جلسه سران قوا و جلسه تخصصی چهارشنبه برای رسیدن به یک جمع‌بندی عملیاتی در خصوص مدیریت کرونا کمک کند.

قالیباف ادامه داد: ایثارگری خود به حل بسیاری از مشکلات کمک می‌کند اینجا کادر درمان از جان خود گذشته‌اند و همین خیر و برکت دارد. این دقیقاً شبیه همان روحیه‌ای است که ما در سال‌های دفاع مقدس دیدیم. وقتی ارتباط کادر درمان با بیماران را دیدم فضای ایثارگری را حس کردم.

وی افزود: من مسئول هستم ولی بین مردم رفته‌ام و می‌دانم که مردم قدردان کادر درمان هستند و در بیمارستان هم همه از کادر درمان تعریف و تمجید می‌کردند.

کد خبر 448188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.