رفع سد معبر در معابر اصلی منطقه یک شهرداری فردیس

سرپرست منطقه یک شهرداری فردیس از اجرای طرح ضربتی رفع سد معبر در معابر اصلی منطقه یک شهرداری فردیس خبر داد و گفت: برابر دستور شهردار، با عاملان سد معبر طبق قانون قاطعانه برخورد می‌شود.

مجتبی کیانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، از اجرای طرح ضربتی جمع آوری وانت بارهای میوه فروش در معابر اصلی شهر خبر داد و اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم پیشگیری از آن، بساط وانت بارهای میوه فروش از ابتدای سه راه حافظیه تا پل ارتش در دو لاین رفت و برگشت جمع آوری شدند.

وی با اشاره به اینکه برخی نمایشگاه‌های حاشیه بلوار شهید سلیمانی نسبت به پارک خودروهای خود در پیاده راه اقدام می‌کنند و موجب مسدود شدن محل عبور شهروندان می‌شوند، اضافه کرد: اقدامات لازم در خصوص رفع سد معبر آنها انجام می‌شود.

سرپرست منطقه یک شهرداری فردیس با بیان اینکه حرکت در معابر آزاد و بدون سد معبر از حقوق شهروندان به شمار می‌رود، عنوان کرد: سد معبر باعث نازیبایی چهره شهر می‌شود.

وی تصریح کرد: با عاملان سد معبر به صورت قاطع و برابر قانون برخورد می‌کنیم و به کسی اجازه بی‌نظمی نخواهیم داد، زیرا رفاه حال شهروندان اولویت کار شهرداری است.

کیانی خاطرنشان کرد: گندزدایی و ضدعفونی کردن مستمر باکس‌های زباله و جمع آوری تابلوهای غیر مجاز سطح شهر از دیگر اقدامات شهرداری در این حوزه است.

کد خبر 448177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.