مهلت ۷ روزه تاکسیرانان مشهدی برای ثبت نام بیمه تکمیلی

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: مهلت ثبت نام بیمه تکمیلی تاکسیرانان تا ۲۳ مهرماه سال‌جاری تمدید شد.

احمد محبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به منظور افزایش خدمات رفاهی تاکسیرانان، حمایت و پوشش قسمتی از هزینه‌های درمانی آنها و همچنین کاهش آسیب‌پذیری این قشر مهلت ثبت نام بیمه تکمیلی تاکسیرانان تمدید شد.

وی افزود: حق بیمه تاکسیرانان برای مدت یکسال حدود شش میلیون و ۲۰۰ هزار ریال است که بیش از ۸۰ درصد آن توسط سازمان تاکسیرانی پرداخت شده و پرداخت مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار ریال آن بر عهده تاکسیران است.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد ادامه داد: میزان فرانشیز فاکتورهای پرداختی تاکسیرانان نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد کاهش داشته و این میزان از ۳۰ درصد به ۲۰ درصد تقلیل پیدا کرده است.

وی گفت: تاکسیرانان باید در زمان اعلام شده به نشانی‌های میدان شهدا، مجتمع تجاری اداری میلاد، طبقه اول واحد ۷F یا خیابان سلمان فارسی، بین سلمان فارسی ۱.۶ و ۸ پلاک ۱۷ طبقه منفی یک مراجعه کنند و نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

محبی از تمدید مهلت ثبت نام وام کرونا تا انتهای مهر روی سایت «کارا» خبر داد و گفت: با توجه به بارگذاری لیست تمامی تاکسیرانان و رانندگان سرویس مدارس، آن دسته از تاکسیرانانی که تاکنون موفق به ثبت‌نام یا دریافت این وام نشده‌اند می‌توانند با مراجعه به سایت کارا نسبت به ثبت نام و یا تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.

کد خبر 448108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.