انتقال کیه‌زا به یوونتوس رسمی شد

باشگاه یوونتوس که مدت‌ها دنبال جذب وینگر ایتالیایی تیم فیورنتینا بود، بالاخره موفق شد توافقی را حاصل کند تا این بازیکن به جمع بازیکنان بانوی پیر بپیوندد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، امروز برای فدریکو کیه‌زا سرنوشت‌ساز است چرا که این بازیکن بالاخره پس از سال‌ها تلاش یوونتوسی‌ها، در تست‌های پزشکی این تیم شرکت خواهد کرد تا در صورت طی شدن این تست‌ها بدون هرگونه مشکل، بتواند لباس بیانکونری را بر تن کند.

گزارش‌های رسانه‌های ایتالیایی اشاره دارد که در روز یکشنبه توافقات کامل حاصل شده و تنها بحث انجام تست‌های پزشکی برای پیوستن رسمی کیه‌زا به یوونتوس باقی مانده است. با توجه به این که امروز، آخرین روز نقل و انتقالات ایتالیا محسوب می‌شود و به همین دلیل باشگاه یوونتوس باید تلاش کند تا پیش از اتمام مهلت باقیمانده، قرارداد خود با کیه‌زا را امضا کند.

توافق حاصل شده میان یوونتوس و فیورنتینا، انتقال قرضی دو ساله است که طی این قرارداد یووه‌ای‌ها برای سال اول دو میلیون یورو و سال دوم هشت میلیون یورو پرداخت خواهند کرد. همچنین بند خریدی نیز وجود دارد که طبق آن یوونتوس می‌تواند در صورت تمایل با ۴۰ میلیون یورو به علاوه ۱۰ میلیون یورو پاداش، فدریکو کیه‌زا را به صورت دائمی خریداری کند.

پاداش‌های در نظر گرفته شده نیز مشخص شده اند که طبق آن‌ها:

یوونتوس باید در جمع چهار تیم اول سری آ باشد

کیه‌زا در ۶۰ درصد بازی‌های یووه حداقل ۳۰ دقیقه بازی کند

کیه‌زا حداقل ۱۰ گل به ثمر برساند

فدریکو کیه‌زا حداقل ۱۰ پاس گل بدهد

با توجه به پاداش‌های در نظر گرفته شده به نظر می‌رسد که کیه‌زا بتواند انتظارات یووه‌ای‌ها را برآورده کند و این باشگاه تورینی نیز در صورت تمایل برای به خدمت گرفتن این بازیکن در مجموع ۵۰ میلیون یورو بپردازد.

در ساعات پایانی پنجره نقل و انتقالاتی، یوونتوس از سوی دیگر تلاش می‌کند تا داگلاس کاستا را طی یک قرارداد قرضی به بایرن مونیخ بفرستد تا از این طریق بتواند فضای مناسب برای بازی کیه‌زا در ترکیب یوونتوس را آماده کند.

کد خبر 448095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.