تحقیر باورنکردنی لیورپول و منچستریونایتد

در حالی هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر انگلستان به پایان رسید که تیم‌های لیورپول و منچستریونایتد با نتایجی باورنکردنی تحقیر شدند و سنگین‌ترین شکست‌های تاریخ خود را تجربه کردند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسکای اسپورت، شب گذشته فوتبال دوستان شاهد دو نتیجه باور نکردنی در رقابت‌های لیگ برتر انگلستان بودند. دو تیم لیورپول و منچستریونایتد با نتایجی عجیب و دور از انتظار مقابل رقبای خود متحمل شکست شدند. منچستریونایتد با شش گل از تاتنهام شکست خورد و لیورپول هم با هفت گل تحقیری عجیب را برابر استون ویلا تجربه کرد.

انتقام سخت مورینیو از شیاطین سرخ

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته رقابت‌های لیگ جزیره، تاتنهام و منچستریونایتد در اولدترافورد به مصاف یکدیگر رفتند. این بازی در ابتدا بسیار جنجالی آغاز شد و یونایتدی‌ها موفق شدند پیش از رسیدن به دقیقه یک بازی از روی نقطه پنالتی دروازه حریف خود را باز کنند. اگرچه برونو فرناندس موفق شد بار دیگر با پنالتی برای یونایتدی‌ها گلزنی کند، اما تاتنهام موفق شد خیلی زود کار را به تساوی بکشاند و پس از آن نیز روی اشتباه و غفلت مدافعان منچستر از حریف خود پیش بیفتد.

در ادامه بازی با اخراج بحث برانگیز آنتونی مارسیال از زمین مسابقه به خاطر خطا روی اریک لاملا که البته به سبب بزرگنمایی این بازیکن آرژانتینی رقم خورد، شیرازه تیم سولسشر از هم پاشید و سفیدپوشان لندنی چند بار دیگر نیز دروازه شیاطین سرخ را در خانه گشودند.

این بازی در نهایت با نتیجه عجیب ۶-۱ به سود تاتنهام به پایان رسید تا مورینیو در بازگشت مجدد خود به ورزشگاه اولدترافورد بتواند نتیجه‌ای باورنکردنی را رقم بزند. با توجه به نتایج به دست آمده، یونایتدی‌ها از چهار بازی ابتدایی خود تنها موفق به کسب سه امتیاز شده‌اند و این هرگز نتیجه مورد نظر برای وودوارد به عنوان رئیس باشگاه منچستریونایتد نیست.

شبی که دفاع لیورپول به سخره گرفته شد

پس از نتیجه تعجب برانگیز منچستری‌ها، یاران لیورپول امیدوار بودند تا در روز ناامید کننده رقیب دیرینه خود بتوانند سه امتیاز حیاتی را کسب کنند، اما گاهی اوقات هیچ چیز بر وفق مراد نیست. لیورپول به عنوان تیم قهرمان فصل قبل و سکاندار قهرمانی اروپای دو فصل پیش عملکرد بسیار ضعیفی مقابل استون ویلا داشت و از همان دقایق ابتدایی نتوانست بر بازی سوار شود.

در انتهای این دیدار، واتکینز ستاره تیم استون ویلا بود که توانست سه بار دروازه لیورپول را باز کند. این عملکرد به نوعی رکورد نیز محسوب می‌شود چرا که در طی ده سال گذشته هیچ بازیکنی موفق نشده بود در برابر لیورپول در رقابت‌های لیگ برتر هت‌تریک کند!

این نتیجه همچنین بدترین شکست دوران مربیگری کلوپ نیز محسوب می‌شد. البته این مربی آلمانی در این دیدار بازیکنانی همچون آلیسون، تیاگو و مانه را در اختیار نداشت اما حضور مدافعی همچون فن دایک در ترکیب تیم می‌توانست متضمن عملکرد خوب خط دفاعی قرمزها باشد، اتفاقی که البته نیفتاد. در این بازی باز هم مثل گذشته، دروازه‌بان ذخیره لیورپول یعنی آدرین مرتکب اشتباه تعیین کننده شد تا بیش از پیش ثابت شود که او به هیچ عنوان برای حضور در ترکیب لیورپول شایستگی ندارد.

کد خبر 448075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.