کشتارگاه نیمه‌ صنعتی شهرداری بندرعباس راه‌اندازی می‌شود

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری بندرعباس از بهسازی و رفع اشکالات کشتارگاه سنتی این شهر خبر داد و گفت: اخذ مجوز فعالیت کشتارگاه نیمه‌ صنعتی از سوی دستگاه‌های مربوطه دنبال می‌شود.

احمد ملایی نسب در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: آماده‌سازی کشتارگاه نیمه صنعتی شهرداری بندرعباس در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه روند اخذ مجوزهای لازم از دستگاه‌های مربوطه مانند اداره دامپزشکی و مرکز بهداشت دنبال می‌شود، افزود: پس از اخذ مجوزهای لازم، کار تجهیز و انجام اقدامات نهایی برای بهره‌برداری کامل نیز در اولویت قرار دارد.

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری بندرعباس ادامه داد: در صورت راه‌اندازی این سالن کشتار، شاهد تأثیر مثبت آن در تأمین گوشت قرمز شهر بندرعباس خواهیم بود.

وی با بیان اینکه کشتار نیمه‌صنعتی بندرعباس در گذشته دچار برخی نواقص بوده که اکنون این مشکلات رفع می‌شود، ادامه داد: احداث زیرساخت‌های لازم به منظور فراهم‌سازی فضای مناسب برای شهروندان و کارکنان و همچنین زیباسازی محوطه کشتارگاه سنتی در دستور کار قرار دارد.

ملایی نسب با اشاره به سایر اقدامات در حال انجام برای کشتارگاه بندرعباس گفت: سالن انتظار مراجعه کنندگان به صورتی که امکان نظارت مستقیم را نیز داشته باشد، در حال ایجاد شدن است که تمامی این اقدامات طی دو ماه آینده به اتمام می‌رسد.

وی اضافه کرد: به منظور نظارت بر رعایت اصول اسلامی ذبح و همچنین بررسی سلامت دام، دفتر ناظر شرعی و دامپزشک نیز در سوله کشتارگاه سنتی راه‌اندازی می‎‌شود.

کد خبر 448065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.