دستگیری سارقان سرقت از منازل در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، از دستگیری اعضای باند سه نفره‌ای که در زمان مرخصی از زندان خود اقدام به سرقت ۶ میلیارد ریالی اموال از منازل شهروندان کرده بودند خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین ترکیان، اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت پول، طلا، دلار، لپ تاپ و گوشی تلفن همراه از منزل وی بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های علمی و تخصصی صورت گرفته مشخص شد این سرقت توسط اعضای یک باند سه نفره انجام شده و متهمان برای انجام نقشه خود از یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ که دارای پلاک سرقتی بوده استفاده کرده و بعد از اطمینان از خالی بودن منزل مورد نظر خود با شیوه تراس روی و تخریب درب آپارتمان وارد آن شده و اقدام به سرقت کردند.

‌رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، تصریح کرد: پس از تکمیل شدن تحقیقات، تیم‌های ویژه‌ای در این خصوص فعال شده و به جستجوی خودروی سارقان پرداخته که در نهایت خودروی مذکور در یکی از مناطق شهر شناسایی و متوقف شد.

وی گفت: در این عملیات هر سه متهم دستگیر و در تحقیقات صورت گرفته با اعتراف به بزه انتسابی به چهار فقره سرقت اموال منازل شهروندان با همدستی یکدیگر اعتراف کردند.

سرهنگ ترکیان با بیان اینکه متهمان این سرقت‌ها را در زمان مرخصی خود از زندان مرتکب شده بودند، خاطرنشان کرد: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش اموال به سرقت رفته توسط متهمان بالغ بر شش میلیارد ریال است.

این مقام انتظامی بیان کرد: پس از اعتراف صریح متهمان به جرایم ارتکابی خود همراه با پرونده تشکیل شده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

کد خبر 448063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.