روزنامه‌های ورزشی ۱۴ مهر؛ خطر محرومیت بیخ گوش پرسپولیس؟ 

در حالی که بسیاری از حقوقدان‌های ورزشی معتقد هستند که شکایت النصر از پرسپولیس راه به جایی نخواهد برد برخی روزنامه‌ها از خطرات این شکایت خبر می‌دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز –دوشنبه ۱۴ مهر- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "اسم این بچه‌ها را باید با طلا نوشت" به اظهارات یحیی گل محمدی بعد از پیروزی مقابل النصر پرداخت. کسی که در نیم فصل مسابقات لیگ برتر با حواشی بسیار به پرسپولیس اضافه شد و این تیم را به قهرمانی لیگ و فینال لیگ قهرمانان آُسیا رساند.

"گل" با عنوان"می‌خواهم بمانم اما مدیریت دنبالش نیست" به اظهارات شجاع خلیل زاده مدافع متعصب و موفق سرخ‌پوشان پرداخت، کسی که با این ادعا به شایعات جدایی خود از پرسپولیس بیش از پیش دامن می‌زند.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "شادی مردم به هزار جام می‌ارزد" به اظهارات سید جلال حسینی کاپیتان اول و نیمکت نشین این روزهای پرسپولیس پرداخت، کسی که سال‌های آخر بازی خود را سپری می‌کند و مطمئناً هیچ پایانی برای او بعد از قهرمانی در اسیا نیست.

"خراسان ورزشی" با عنوان "تکرار خاطرات شیرین برانکو با یحیی" به تشبیه تیم برانکو به تیم یحیی پرداخت، تشبیهی که خود گل‌محمدی قبل از سفر به قطر برای مسابقات لیگ قهرمانان به آن اشاره کرده بود و گفته بود که پرسپولیس برانکو سرمشق تیم فعلی پرسپولیس است.

"ایران ورزشی" با عنوان"خطر محرومیت بیخ گوش پرسپولیس" به ابعاد حقوقی شکایت النصر عربستان از پرسپولیس پرداخت، شکایتی که به ادعای بسیاری از حقوقدانان ورزشی خطری را برای پرسپولیس ندارد.

"شوت" با عنوان "میکائیل جنجالی" همراه عکس عیسی آل کثیر و برادرزاده‌اش به حواشی محرومیت مهاجم موفق پرسپولیس پرداخت، محرومیتی که برآمده از علاقه عیسی به همین برادرزاده‌اش بود و باعث محرومیت سنگین او شد.

"هواداران پرسپولیس" با عنوان"سپید و سیاه" به وضعیت درونی باشگاه پرسپولیس پرداخت، وضعیتی که بر خلاف وضعیت بیرونی پرسپولیس که درخشان است وضعیت خوبی ندارد و بدهی‌های سنگین سرخ‌پوشان و عدم ادای تعهدات مدیران گویا کارد را به استخوان مربیان و بازیکنان پرسپولیس رسانده است.

"صدای سپاهان" با عنوان "یک سپاهان دوست داشتنی در راه است" به اظهارات لیون استپانیان پرداخت، کسی که درست مثل هواداران سپاهان امیدوار به تکرار درخشش طلایی‌پوشان مثل دهه هشتاد است.

کد خبر 448052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.