تیم والیبال سپاهان از سد شهرداری ورامین گذشت

تیم والیبال سپاهان در ورامین به مصاف تیم شهرداری ورامین رفت که این دیدار با نتیجه سه بر دو به نفع سپاهان تمام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا؛ امروز _ یکشنبه ۱۳ مهر ماه_ در چهار چوب رقابت‌های هفته ششم لیگ برتر والیبال شهرداری ورامین میزبان سپاهان اصفهان بود که این دیدار با نتیجه ۳ بر ۲ به نفع سپاهان به پایان رسید.

ست اول:
اولین امتیاز توسط سپاهان کسب شد، در دیگر امتیازات دو تیم پایاپای پیش رفتند و سپاهان با نتیجه ۸ بر ۷ وقت استراحت فنی اول را گرفت. سپاهان اجازه برتری به تیم میزبان نداد و در امتیاز ۱۲ برابر شدند.

شهرداری ورامین با دو امتیاز بیشتر و نتیجه ۱۶ بر ۱۴ وقت استراحت فنی دوم را گرفت، پس از آن بازهم شهرداری ورامین به امتیاز گیری ادامه داد و پنج امتیاز پیش افتاد. سپاهان تلاش خود را برای جبران امتیاز کرد، اما شهرداری ورامین با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ ست اول را به نام خود تمام کرد.

ست دوم:
در این ست مانند ست گذشته سپاهان امتیاز اول را گرفت و سه امتیاز پیش افتاد. سپاهان با نتیجه ۸ بر ۳ وقت استراحت فنی اول را گرفت، این تیم به امتیاز گیری ادامه داد پنج امتیاز جلو افتاد و با نتیجه ۱۶ بر ۱۱ وقت استراحت فنی دوم را گرفت. در این ست سپاهان به راحتی توانست با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ به سود خود تمام کرد.

ست سوم:
در این ست بازهم سپاهان امتیاز اول را گرفت و تا امتیاز ۳ پا به پای هم پیش آمدند. سپاهان در مقطعی عقب افتاد که آن را جبران کرد ولی وقت استراحت فنی با نتیجه ۸ بر ۶ به نفع شهرداری ورامین گرفته شد. در امتیاز ۱۰ دو تیم به تساوی رسیدند.

سپاهان توانست برای اولین بار در این ست با اختلاف ۲ امتیاز از شهرداری ورامین پیش افتاد و با نتیجه ۱۶ بر ۱۴ وقت استراحت فنی دوم را گرفت، پس از آن سپاهان به امتیاز گیری ادامه داد و با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ این ست را تمام کرد.

ست چهارم:
اولین امتیاز در این ست به سود شهرداری ورامین ثبت شد، با توجه به اعتراضاتی که علی اصغر مجرد بازیکن سپاهان انجام داد کارت قرمز گرفت و شهرداری ورامین با نتیجه ۸ بر ۳ وقت استراحت فنی اول را گرفت.

شهرداری ورامین ۵ امتیاز از سپاهان پیش افتاد، بازیکنان سپاهان به حضور هواداران شهرداری ارومیه اعتراض داشتند که بازی چند دقیقه به تأخیر افتاد. شهرداری ارومیه با نتیجه ۱۶ بر ۱۱ وقت استراحت فنی دوم را گرفت، بازیکنان سپاهان بدون تمرکز بازی را ادامه دادند. بازیکن شهرداری ورامین کارت قرمز گرفت و یک امتیاز به سپاهان داده شد. شهرداری ورامین با ۸ امتیاز اختلاف و نتیجه ۲۵ بر ۱۷ این ست را به نام خود تمام کرد.

ست پنجم:
اولین امتیاز برای سپاهان گرفته شد، این تیم با روحیه بیشتری بازی را شروع کرد و سه امتیاز پیش افتاد. هر دوتیم با قدرت بازی را ادامه دادند و سپاهان به امتیاز ۸ رسید و جای دوتیم در زمین عوض شد. شهرداری ورامین اختلاف امتیاز را کم کرد. در نهایت سپاهان با نتیجه ۱۵ بر ۸ بازی را به سود خود تمام کرد.

کد خبر 448000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.