محور تشریفات فرودگاه شایسته اصفهان نیست

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: برای الحاق محور تشریفات فرودگاه شهید بهشتی به شهر اصفهان باید اداره مسکن و شهر سازی اقدامات بهتری انجام دهد زیرا این محور شایسته شهر اصفهان نیست و نباید ورودی شهر این گونه باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیراحمد زندآور در یکصد و چهل ویکمین جلسه شورای شهر اصفهان که با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان برگزار شد، اظهار کرد: مردم اصفهان در بلاتکلیفی اراضی و املاکی که در طرح‌ها قرار گرفته به سر می‌برند و برخی افراد در خصوص تضییع حقوق شأن معترض هستند، امیدوارم راه و شهرسازی در این باره وارد عمل شود و نتیجه نهایی را به صاحبان املاک اطلاع دهد.

وی ادامه داد: بعضی مراکزحاشیه‌ای به اصفهان الحاق شده که از لحاظ ارتباطات شهری وضعیت خوبی ندارند، مردم برای حل مشکلات به شهرداری مراجعه می‌کنند در حالی که پیگیری‌ها باید در اداره راه و شهرسازی باشد، اما مردم از آن بی خبر هستند که از مسئولان مسکن و شهر سازی انتظار داریم در این خصوص تصمیمات لازم را اتخاذ کنند تا شاهد رضایت ساکنان این مناطق باشیم.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر ادامه داد: در خصوص پرونده‌های کمیسیون ماده ۵۰ و کارگروه هنوز پرونده‌هایی به مدت طولانی در این مسیر مانده و دغدغه‌هایی از سوی شهروندان وجود دارد و تقاضا داریم جلسات ویژه‌ای از سوی راه و شهرسازی انجام شده و دغدغه شهروندان مرتفع شود.

وی تصریح کرد: سوال مهمی که وجود دارد این است که طرح توسعه شهر اصفهان به کجا رسیده و چطور باید توسعه پیدا کند، درواقع باید توسعه افقی و عمودی دراین طرح مورد بررسی قرار گرفته و اقدامات لازم انجام شوند.

زندآور اضافه کرد: برای الحاق محور تشریفات فرودگاه شهید بهشتی به شهر اصفهان باید اداره مسکن و شهر سازی اقدامات بهتری انجام دهد زیرا این محور شایسته شهر اصفهان نیست و نباید ورودی شهر این گونه باشد.

کد خبر 447999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.