اعضای کمیسیون امنیت ملی از مرز ایران و آذربایجان بازدید کردند

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از اعزام هیاتی از جانب کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برای بازدید از مناطق مرزی جمهوری اسلامی ایران و آذربایجان پیرو تحولات و مناقشات بین کشورهای ارمنستان و آذربایجان خبر داد.

ابوالفضل عمویی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در خصوص بازدید جمعی از نمایندگان عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس از مرز ایران و آذربایجان اظهار کرد: صبح امروز (یکشنبه) تعدادی نمایندگان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی برای بررسی تحولات قره‌باغ و مناقشات بین ارمنستان و آذربایجان از مرز ایران و آذربایجان بازدید کردند.

وی افزود: هیئت مذکور به ریاست شهریار حیدری نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی، بنده به عنوان سخنگوی کمیسیون، آقازاده، رئیس کمیته دفاع و حسین حاتمی نماینده مردم کلیبر و خداآفرین به از مرز قره‌باغ بازدید کردیم.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما تا این لحظه از مناطق مرزی در شهرستان خداآفرین و اصلاندوز بازدید داشتیم و این بازدید ادامه دارد و در حال حاضر عازم استان اردبیل شدیم.

عمویی تاکید کرد: متأسفانه در روزهای اخیر چندین خمپاره و راکت به مناطق داخل خاک ایران اصابت کرده است. اعضای کمیسیون امنیت ملی از یک منزل آسیب دیده و همچنین یک زمین کشاورزی که در شهرستان خداآفرین مورد هدف قرار گرفته بود دیدن کردیم.

کد خبر 447993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.